رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه آبان ۲۳ ۱۴۰۱، ۰۲:۵۳ ب.ظ

جنگ احزاب/ فرقه ها در کنار دشمنان قسم خورده

رهپویان هدایت: لیبرال دموکراسی غرب به این سطح از درک و فهم رسیده است که تنها روش و مسلکی که می تواند در مقابل آن قد علم کند و با ایده ها و قوانینی بسیار بهتر و جامع تر، آن را از پای در بیاورد اسلام ناب است. 

در واقع استعمارگران، آموزه های وحدت بخش قرآن و دین را مانع بزرگى بر سر راه خویش برای تسلط بر کشورهاى به شیوه نوین آن و چپاول منابع و ذخایر طبیعی آنها مى‌‏بینند. لذا برای مهجور ساختن این اسلام و تنها مانع سر راه شیطانی خود، برنامه ریزی ترکیبی وسیعی داشته و برای کنار گذاشتن آن از زندگی سیاسی و اجتماعی  به عنوان یک راهبرد اساسى تلاش می‌کنند، تا از این طریق و نیز ایجاد تفرقه، بتوانند سلطه گرى‏ خود را در کشورها تداوم بخشند.

 بر پایه همین موضع آنان به این نتیجه رسیده اند که آن اسلامی که برای فساد ریشه ای غرب در موضوعات اخلاقی و سیاسی، سرمایه داری منفعت طلبانه، کشورگشایی و قتل و غارت منابع کشورها و... مضر و خطرناک است اسلام انقلابی ایران است. لذا اگر توجه کنید آنان با اسلام عربستان، قطر، امارت، ترکیه و... کاری ندارند و به آن کمتر توجه می کنند.

 اکنون که بیش از دو ماه کشور درگیر عجیب ترین و شدیدترین تهاجم رسانه ای دنیا بوده است به صراحت و عیان می توان این موضوع را بیشتر درک کرد که لیبرالیسم و صهیونیست ها به تمام معنا احساس خطر کرده اند. در این جنگ ترکیبی تمامی فرقه های به ظاهر عرفانی و معنوی اما در باطن شیاد، دروغگو و فاسد مانند فرقه طاهری، فرقه سایان که سرکرده اجیر شده آن به هلاکت رسیده است، گروه هایی از دل تفکر اوشو و... همه به میدان آمده اند.

 فرقه صهیونیستی مسیحیان نیز با تمام توان در روشن نگه داشتن اندک آتش به جای مانده از اغتشاشات در تلاش است و به هر نحوی چه در بستر اینترنت و چه فضای مجازی و ماهواره ای دائما تلاش دارد تا ذهن مخاطبان داخلی و خارجی خود را منحرف نموده و آنان را به کف خیابان بکشاند.

از سویی آتئیست ها که هیچ مرام و مسلکی ندارند و هیچ دین و آئینی را قبول ندارند به شکلی واضح در کنار صهیونیست ها و مسیحیان صهیونیست قرار گرفته و سخن آنان را تکرار می کنند!!

 و پایان ماجرا این چند فرقه و گروه نیستند، از تروریست های منافق تا سلطنت طلبان تا دیگر فرقه ها و گروه های داخل و خارج این مدل را اجرا میکنند!!!

 اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند نقش امریکا و نقش دشمن در این ماجراها کاملا مشهود است  به نگاه نافذ و عمق نگرش و بصیرت بالای معظم له بر می گردد. حال عده ای این را متوجه نمی شوند تا زمانی که رئیس جمهور نادان امریکا در تریبون رسما اعلام کند که ما ایران را آزاد خواهیم کرد!!

 برای آنانی که فریب رسانه ها را خورده و فرمایش رهبر انقلاب را نشنیده و یا نفهمیده بودند شاید بعد از این سخن بایدن متوجه شدند که اساس مقابله بین ایران اسلامی و غرب لیبرال سرمایه داری است و جبهه استعمار و استکبار برای تنها دشمن حقیقی خویش یعنی نظام انقلابی و اسلامی ایران با تمام قوا وارد شده است و باید با تمام قوا در مقابل آن ایستاد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی