رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه خرداد ۳۱ ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶ ق.ظ

دراویش مزدبگیران سلفی ها شدند.

رهپویان هدایت: دراویش فرقه نعمت الهیه در هر برهه‌ای از زمان، برخلاف اهداف و آرمان‌های اصلی جامعه اسلامی حرکت می‌کنند. آموزه‌های انحرافی فرقه مریدان را این‌گونه بار آورده است که به‌جای صیانت و حمایت از شریعت اسلام ناب محمدی، اعتبار و آبروی نداشته خود را برای کسانی که به مخالفت علنی و آشکار با مبانی اسلامی هستند، بدون چون‌وچرا می‌توان خرج کرد.

دراویش فرقه نعمت الهیه گنابادیه علی‌رغم تناقضات و اختلافات مبنایی که با تفکر سلفی گری دارند امروز در رسانه‌های وابسته به وهابیت مشغول فعالیت هستند. برای توجیه اقداماتشان، مدعی هستند باید به عقاید و افکار سایر نحله‌های انحرافی احترام گذاشته و مسائلی که در فرقه وهابیت با شریعت اسلامی در تضاد صددرصدی است به‌راحتی کنار باید گذاشت. مهم‌ترین وجه شباهت این دو فرقه انحرافی، تقابل آشکار با نظام جمهوری اسلامی ایران است و بس.

 عناصر جریان دراویش برای کسب شهرت و جلب‌توجه افکار عمومی، به دیدار افراد معلوم‌الحالی همچون مولوی عبدالحمید رفته و در جهت مقابله با نظام جمهوری اسلامی از آنان دلجویی می‌کنند. اظهارات متناقض غیرشرعی و اسلامی عبدالحمید را بدون ذره‌ای تأمل از سوی عناصر فرقه نعمت الهیه تأیید و تأکید می‌شود.

دراویش فرقه نعمت الهیه که خود را جزء یکی از نحله‌های شریعت اسلام ناب محمدی دانسته و مدعی هستند که در زمره مسلمانان واقعی محسوب می‌شوند، دقیقاً همانند سایر جریان‌های انحرافی مانند شیعه انگلیسی حرکت می‌کنند. اظهارات اشتباه و دروغین مولوی عبدالحمید در مورد مسائل سیاسی و اعتقادی مربوط به جامعه اسلامی توجه دراویش جاهل و بی‌خبر را به خود جلب کرد. آنچه از سوی بدنه دراویش در حمایت از مولوی عبدالحمید مشاهده می‌شود کاملاً با آنچه در مکتوبات اقطاب و مشایخ فرقه آمده است تضاد اساسی دارد.

 تریبون‌هایی که شبکه کلمه در اختیار مریدان نورعلی تابنده گذاشته، به‌شدت آنان را ازخودبی‌خود کرده و هرآن چه که می‌توانند از دهان خود بیرون بیاورند مطرح می‌کنند. افکار و باورهایی دراویش فرقه نعمت الهیه از هیچ چارچوب و معیار مشخصی برخوردار نبوده و بنا بر تاریخ این سیاه فرقه، هر جا قدرت و پول دراویش را به خود جذب کند آنان بی‌اختیار و بی‌اراده تابع محض دستورات آن‌ها خواهند شد.

 امروز دراویش باورهای فرقه‌ای خود را قربانی مطامع و منافع دنیوی خودشان کرده و مسلک به‌ظاهر عرفانی خود را با خوانش همسو با تفکرات وهابیت و سلفی گری پیش می‌برند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۳۱
انجمن رهپویان هدایت

نقد تصوف

نقد دراویش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی