رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: انگلیس یکی از کشورهای بحران‌زده و آشفته در آیین مسیحیت محسوب می‌شود. مسیحیان انگلیسی بارها اعتراف کرده‌اند که آیین مسیحیت جوابگوی نیازهای روحی و معنوی آنان نبوده و به‌مرورزمان بزرگ‌سالان هم از بدنه کلیسا فاصله گرفته‌اند. طبق نظرسنجی‌های متعددی که صورت گرفته، بسیاری از جوانان مسیحی که به حضور در مراسم‌های هفتگی کلیسا پایبند بودند، در حال حاضر تمایلی به حضور در کلیسا ندارند.

 اخیراً اسقف کلیسای انگلیس دریکی از مصاحبه‌های خبری خطاب به خبرنگاران علت افول کلیسا را در خلال پرسش و پاسخ‌ها تشریح کرد. به‌اختصار اهم مباحث ارائه‌شده در این اجلاس خبری به شرح ذیل ارائه خواهد شد.

 اسقف اعظم در پاسخ به این سؤال که چرا جامعه مسیحی انگلیسی گرفتار معضل غیراخلاقی همجنسگرایان شده این‌گونه اعلام کرد: امروز جامعه مسیحیت بااخلاق و سازوکارهای جنسی جدید پیش رو باید کنار بیایند و شاید اراده خداوند بر این باشد.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در موضع حمایت از همجنسگرایی گفت: امروز بایستی درک و فهم اخلاق جنسی در جامعه ما بیشتر و به‌طور آزادانه در مورد آن فکر کنیم. متأسفانه بسیاری از زنان و مردان در فرهنگ معاشرت و دوست‌یابی رنج‌ می‌برند و برخی از هم سن و سال‌های من درگیر رسوایی‌های جنسی شده‌اند.

اسقف اعظم انگلیس در خصوص معضلات جامعه مسیحیان انگلیسی بر این باور است که امروز کلیسا با چالش‌ها و معضلات بی‌شماری مواجه شده است که هیچ‌گونه حلقه حفاظتی وجود ندارد تا بتواند بدنه کلیسا را از ورود مخرب این مسائل حفظ کند. امروز افراد و منابع مالی موردنیاز در انگلیس برای احیاء کلیسا وجود دارد اما متأسفانه هیچ اقدام مؤثری از سوی آنان صورت نمی‌گیرد.

برخی از پژوهشگران و محققین مسیحی، علت به وجود آمدن معضلات اخلاقی و معنوی در میان مسیحیان انگلیسی را در مدیریت جاستین ولبی (اسقف اعظم انگلیس) می‌دانند. وی در خصوص این موضوع به خبرنگاران اعتراف کرد: مسیر زوال و نابودی کلیسای انگلستان در آینده چه من مسئول باشم و چه نباشم بیشتر خواهد شد. من شخصاً شکست خود را اعلام کرده و خیلی‌ها به من گفتند و من امروز این شکست را با تمام وجودم احساس می‌کنم. آینده و بقای کلیسای انگلیس به اسقف اعظم بستگی ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی