رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

رهپویان هدایت: در چند سال اخیر، جنس فعالیت های تشکیلات و مهره های فرقه ضاله بهائیت با یک تغییر مبنایی همراه بوده است. بهائیان که تا پیش از این، اغلب، به تخریب باورها و هجو مقدسات اسلامی اشتغال داشتند، در ایام اخیر تغییر رویه داده اند و تمرکز خود را به جنبه های عملی مقابله با مسلمانان قرار داده اند.

در این فرایند تشکیلاتی، مهره های بهائی استفاده از ادبیات رسانه ای معاصر را جایگزین نگارش کتب ضداسلامی کرده اند و سعی می کنند تا با جهت دار کردن اصطلاحاتی چون برابری جنسیتی، آزادی مذهب و پوشش... مقاصد فرقه ای خود را دنبال کنند.

در حقیقت، بهائیت با تغییر ادبیات خود و استفاده از کلیدواژه های علوم نوینی چون جامعه شناسی و حقوق بشر در صدد هستند تا مخاطبان را فریب داده و مبانی فرقه ای خود را در این قالب به آن ها القا کند.

در ادامه نیز مهره های بهائی با ابزارهای مختلفی چون حضور هدفمند در اماکن عمومی یا انتشار تصاویر در فضای مجازی، به طور عملی وارد میدان شده اند تا این پندار واهی خویش که دوره شریعت نسخ شده را به طور عملی پیاده سازی کنند.

با این وصف، تشکیلات و مهره های بهائی امروزه با ترویج علنی سبک زندگی مغایر با اسلام و اخلاق، شیوه فعالیت خود را از جنبه نظری به محاربه علنی تغییر داده اند.

در بخشی از  پیام بیت ‌العدل خطاب به بهائیان جهان آمده: تعاملات بین شهروندان، نهادهای حکومتی و اجتماع اغلب دستخوش پریشانی است چون هر کدام برای برتری بر دیگری در افکار خود اصرار ورزیده، انعطاف‌ناپذیری نشان می‌دهند.  بنیادگرایی مذهبی ماهیّت جوامع و حتّی ملل را منحرف می‌نماید. 

در متن فوق، تشکیلات بهائیت که تا پیش از این بنیان شریعت و دیانت اسلام را هجو می کرد، با ادبیاتی دیگر همین خط را در پیش گرفته است. مهره های فرقه نیز با همین خط کاذب و انحرافی به طور عملی در صدد بسط فساد و بی بند و باری در جامعه می باشند.

در واقع، تشکیلات و مهره های فرقه ضاله بهائیت با امید به پشتیبانی نهادهای بین المللی صهیونیستی و شانتاژ رسانه ای ضد انقلاب، علنی وارد میدان شده اند و می کوشند تا با اعمال و رفتار های خود زمینه را برای شکستن قبح اموری چون بی حجابی محیا کنند.

با تغییر سبک و اسلوب فعالیت بهائیان لازم است نوع اقدامات بازدارنده در خصوص آنان نیز تغییر کند و از اقدامات ضداسلامی و اخلاقی بهائیان ممانعت شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی