رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه تیر ۱۵ ۱۴۰۱، ۱۰:۵۶ ق.ظ

حقوق تهی از بشر

رهپویان هدایت: مدعیان حقوق بشر همواره مدعی هستند با اجرای کامل اعلامیه جهانی حقوق بشر می‌توان جوامع انسانی را از چنگال تحقیر و ترس، ظلم نجات داد. روسای مجامع بین‌المللی با تحمیل این اعلامیه بر کشورهای جهان قصد دارد ضمن تأمین حقوق و آزادی ملت‌ها، زمینه برقراری صلح و عدالت را فراهم کند.

امروز با جنایات بی‌شماری که مؤسسان سازمان ملل به اسم حقوق بشر مرتکب شده‌اند، ماهیت واقعی و مضحک حقوق بشر جهانی را به ملت‌های دنیا نشان داده و با سوءاستفاده از این سازوکارهای ابداعی ناکارآمد مانند شورای حقوق بشر و امثالهم، شیوه‌های نوین، سیاست‌های استعماری و استثماری خود را پیش می‌برند.

 امروز حقوق بشر آمریکایی نمایانگر ماهیت واقعی حقوق بشری است که در 74 سال پیش، تعهد و پایبندی خود را به آن اعلام کردند تا راهی برای پایان دادن به جنایات ستمگران باشد. اما هرچه می‌گذرد شدت و کیفیت تحقیر، خشونت و فقر در میان ملت‌های جهانی بیشتر می‌شود.

حقوق بشر آمریکایی امروز حامیان کسانی است که بتوانند بخشی از سیاست‌های خصمانه آنان را به هر طریقی پیاده‌سازی کنند و به‌عنوان سربازان بی‌اراده و اختیار بله قربان گوی آنان باشند. امروز مدعیان حقوق بشر تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا بتوانند بستر و شرایط لازم برای سلطه گری زورگویان عالم را هموار کنند.

امروز در هیچ‌یک از جوامع غربی اثری از اجرای قوانین حقوق بشری مشاهده نمی‌شود. تمامی اصول و مبانی که در اعلامیه جهانی حقوق بشر به آن تأکید شده در کشورهای غربی رعایت نمی‌شود. البته گفتنی است، بعضاً مواردی مانند آزادی مذهبی برای همجنسگرایان و فرقه‌های شیطانی در اروپا و آمریکا مشاهده می‌شود که فرصت بیان نتایج مخرب آن در این مجال نیست.

خوشبختانه، با اعتراف مکرر رسانه‌های داخلی و رسمی جوامع غربی ما را از اثبات این امر بی‌نیاز کرده است که بخواهیم مصادیق نقض فاحش قوانین حقوق بشری در کشورهای به‌ظاهر توسعه‌یافته را ارائه کنیم. گسترش رفتارهای خشونت‌آمیز، فروپاشی کانون خانواده و بی‌رغبتی محض به باورهای دینی و مذهبی از مهم‌ترین معضلات حقوق بشری جوامع غربی است که توان مقابله با آن را هم، ازدست‌داده‌اند. نبایستی از این حقیقت غافل شویم که سال‌هاست فروپاشی تدریجی جوامع غربی از آغازشده است.

 امروز بشریت به این حقیقت تلخ رسیده است که هرچه پایبندی ملت‌های جهان به قوانین حقوق بشری بیشتر شود، به‌مراتب قدرت زورگویی و سلطه‌پذیری اربابان قدرت هم افزایش پیدا خواهد کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی