رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه فروردين ۲۱ ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲ ب.ظ

بالاخره مسیحیت به یکی از اشتباهات بزرگ خود پی برد

رهپویان هدایت: قرن هاست که مسیحیت بر اساس برداشت عده ای از قدمای مسیحی ازدواج کشیشان مسیحی را ممنوع اعلام کرده بود. در پی صدها سال برداشت اشتباه و انحراف عجیب در مسیحیت، صدها هزار نفر از ازدواج منع شدند، صدها هزار نفر به دلیل ممنوعیت ازدواج به فساد کشانده شدند و صدها هزار نفر به انحرافات فکری و عقیدتی گرایش یافتند. این جمله شاید در ظاهر کوتاه و ساده است اما اگر به دقت بررسی شود خواهیم دید چه تبعات جبران ناپذیری در این تصمیم اشتباه سران مسیحی برای انسان ها بوجود آمد.

 بعد از رسوایی های فراوانِ کشیشان کاتولیک و فسادهای پشت سرهم، مخصوصا فساد جنسی با کودکان،  بالاخره پاپ تصمیم گرفته است شرایطی را فراهم آورد تا کشیشان بتوانند ازدواج کنند.

 شاید برخی به صورت ظاهری از این مسئله میگذرند اما در حقیقت این اتفاق نشان از مسائل و ابهامات بزرگی در کتاب مقدس و مسیحیت دارد؛ اگر این حکم عدم ازدواج، در حقیقت حکم خداوند شماست (که عیسی مسیح را خداوند خود می دانید) پس چطور به خود جرات و جسارت می دهید که حکم خدای خود را تغییر دهید؟! در ثانی این چه دینی است که یک فرد معمولی و نه پیامبر الهی برای تغییر تمام قوانین دین دستش باز است؟! و همچنین اگر این حکم، حکم خداوند نبوده( که در حقیقت نیست و این یکی از انحرافات مسیحیت بود) و برداشت شخصی بزرگان مسیحی آن دوران است پس چرا صدها سال، صدها هزار انسان را به ورطه گناه، فساد و عدم ازدواج و... کشاندید؟ چگونه پاسخگوی چنین اشتباه تاریخی خواهید بود؟ چگونه پاسخ میلیون ها انسان را در این چندین قرن خواهید داد؟

درباره چنین مقوله ای باید مفصل نوشت و به صورت تحقیقی اشاره نمود که چه اتفاقات ناگواری برای انسان در پی چنین حکمی افتاده است.حال دیگر چطور می شود که به کتاب مقدس و سخنان کشیشان مسیحی در دنیای مسیحیت اعتماد نمود؟!

در کتاب مقدس قانون حجابی است که رعایت نمی شود، احکامی است که همگی تحریف شده اند، احکام ازدواج و طلاقی است که هیچ یک عملی نیست و از آن فراری هستند، دستورات و فرامین حقوقی وجود دارد که از طاقت انسان خارج است، تهمت ها و بی شرمی هایی وجود دارد که به انبیا نسبت داده شده و هر کدام از این ها ده ها صفحه در کتاب مقدس برای آن مطلب وجود دارد.

 با چه دیدی به کتابی که شما در هر زمانی، به هر نوعی که سلیقه و دلبخواهتان باشد عمل می کنید، باید نگریست؟!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی