رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: اخیرا برخی مهره های فرقه ضاله بهائیت با اهداف مالی و اقتصادی مبادرت به راه اندازی گروهی غیرقانونی تحت عنوان هیئت گلستان جاوید کرده اند. هیئت مذکور بدون هیچ وجاهت قانونی، در قبال پرداخت پول از خانواده اموات فرقه، اجازه دفن میت را صادر می کند.

قابل توجه است در فرقه ضاله بهائیت مسئله فعالیت اقتصادی با هدف تقویت و گسترش تشکیلات جاسوسی بیت العدل انجام می گردد و از این رو بخش قابل توجهی از این مبالغ به رژیم غاصب صهیونیستی حواله می شود.

برای نمونه تشکیلات فرقه ضاله بهائیت چندی است که در صدد ایجاد یک بنای بسیار وسیع و تجملاتی برای عبد بها، دومین سرکرده فرقه می باشد که بخش قابل توجهی از هزینه های این اقدام از طریق بهائیان ساکن در ایران تامین شده است.(بیت العدل در پیامی تشکیلاتی و رسمی ضمن تشکر از مهره های خود در ایران به این امر اعتراف کرده است)

حال نکته قابل توجه اینجاست، محل ساخت بنا برای دومین سرکرده بهائیت، باغ های بهائی، در مناطق فلسطین اشغالی است که رژیم غاصب صهیونیستی از آن به عنوان منطقه گردشگری استفاده می کند و در صنعت توریست، از منافع اقتصادی آن منتفع می شود.

با توجه به این مبانی و شرحی که از شیوه فعالیت اقتصادی بهائیان ارائه شد، امروزه، گروه خودخوانده و غیرقانونی موسوم به هیئت گلستان جاوید با اخاذی و شیادی، مبالغی را به بهانه دفن اموات به دست می آورند که آن را صرف بازسازی گور سرکرده فرقه در فلسطین اشغالی می کنند تا رژیم غاصب صهیونیستی از ابعاد اقتصادی آن نفع ببرد.

این شیوه و رویه نشان از یک ساختار بی رحم جاسوسی دارد. ساختاری که نه تنها در صدد لطمه به اقتصاد ایران است بلکه حتی به جنازه و جسد عضو فرقه نیز رحم نمی کند و در صدد سوء استفاده مالی از آن است. با این وصف، هرگونه تساهل در خصوص این هیئت خودخوانده و غیرقانونی موجب تقویت رژیم غاصب صهیونیستی می شود و به هر طریق ممکن باید مانع از این قسم اقدامات آنان گردید.

اما نکته ای دیگر که در این بحث باید به آن توجه داشت این است که بهائیان تا پیش از این مکرر ادعای تبعیت از قانون رسمی کشور را عنوان می کردند و حال، چندی است که نقاب از چهره واقعی برداشته و می کوشند به وسیله شانتاژ رسانه ای به اهداف غیرقانونی خود برسند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۲۶
انجمن رهپویان هدایت

بهائیت

فرقه ضاله بهائیت

نقد بهائیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی