رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: جریان مسیحیت صهیونیستی چندان احترام و ارزشی برای جایگاه پاپ و موقعیت واتیکان قائل نیست. بخشی از اباطیل گویی های کشیشان، کتاب‌های منتشرشده این جریان، به‌نقد و ایراد گرفتن از عملکرد و اظهارات پاپ فرانسیس اختصاص پیداکرده است. لا شروع حملات موفقیت‌آمیز طوفان الاقصی در مناطق اشغالی، رسانه پرطرفدار مسیحیت تبشیری فارسی‌زبان، دست به دامن اظهارات پاپ شده است.

برای برجسته‌سازی مظلوم‌نمایی دروغین رژیم صهیونیستی در نزد افکار عمومی مردم جهان بالأخص مسیحیان، تمام اظهارات و واکنش‌های پاپ فرانسیس رو به عیناً در سکوهای مختلف فضای مجازی منتشر می‌کنند. در این مجال قصد داریم علاوه بر توجه به اظهارات و نصیحت‌های پوشالی پاپ فرانسیس در خصوص وضعیت امروز ملت فلسطین، مظلوم سازی دروغین رژیم اشغالگر قدس توسط سایت خبری وابسته به اردوگاه صلیبی را به‌صورت مختصر بررسی کنیم.

 سایت خبری محبت نیوز در همان روزهای ابتدایی حملات طوفان الاقصی، با انتشار اظهارات پاپ فرانسیس در جمع روسای واتیکان، اعلام کرد وی خواستار پایان دادن به خشونت میان فلسطین و اسرائیل شد. دفاع مشروع از سرزمین مادری مردم فلسطین توسط نیروهای حماس ازنظر پاپ فرانسیس تعبیر به خشونت شده و هرگونه اقدام ظالمی علیه رژیم غاصب اسرائیل تحت عنوان عملیات تروریستی مطرح می‌شود.

با افزایش یافتن تعداد اسیران اسرائیلی توسط نیروهای مقاومت حماس، بار دیگر پاپ فرانسیس اظهار نگرانی کرد و سایت محبت نیوز، دستور فوری وی در خصوص آزادی گروگان‌های اسرائیلی را منتشر کرد. در چند دهه گذشته‌ای که انواع و اقسام جنایت‌های نسل‌کشی و کشتار وحشیانه‌ای که رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی قدس، انجام داده، هرگز مقامات واتیکان و بالأخص پاپ فرانسیس چنین واکنشی از خود نشان نداده و جهانیان سکوت معنادار آنان را فراموش نکرده‌اند. حال با اثبات نابودی زودهنگام رژیم صهیونیستی، این‌گونه به حمایت از آنان به پا خاسته است.

با شدت گرفتن بی‌سابقه تلفات غیرقابل‌ترمیم رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته، مقامات واتیکان با رهبری پاپ فرانسیس، خواستار گفتگوی مستقیم میان نیروهای مقاومت حماس و رژیم جعلی شدند. با پیشنهاد صلح و گفتگو درصدد هستند تا جنایت‌های فراموش‌نشدنی یهودیان صهیونیستی در سرزمین فلسطین کنار گذاشته شود و با به رسمیت شناختن تصرف غاصبانه وی، به حیات نامشروع رژیم ادامه دهند. جریان مسیحیت صهیونیستی با استقبال از این مسئله، این خبر را در تمام سکوهای فضای مجازی خود، منتشر کرد.

اقدامات غیرعادلانه پاپ فرانسیس کاملاً همسو با مطالبات ظالمانه جریان مسیحیت صهیونیستی بوده و با اندک حمایت ظاهری از مردم فلسطین، این‌گونه مدعی برقراری صلح و امنیت در سطح جهانی هستند. این موارد تنها بخش اندکی از حمایت‌های بی‌شرمانه مقامات واتیکان از جنایت‌های رژیم صهیونیستی بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی