رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه مهر ۲۹ ۱۴۰۲، ۰۲:۱۶ ب.ظ

تفسیر فاسد تشکیلات بهائیت از صلح عمومی

رهپویان هدایت: در زمان طرح عادی سازی روابط برخی کشورها با رژیم غاصب صهیونیستی، عناصر فرقه ضاله بهائیت سرخوش از این کار، مدام مباحث صلح عمومی و ترک مخاصمه را مطرح می کردند. تشکیلات بهائیت با برگزاری سمینارهای صلح عمومی در کشورهایی که قرار بود عادی سازی روابط را اعلام کنند، در صدد برآمد تا شرایط را برای این امر فراهم نماید.

سایر مهره های این جریان نیز با حضور در مجامع بین الملل و نهادهای حقوق بشری کوشیدند تا تحت عنوان صلح عمومی، بازتابی وارونه از اصل جریان ارائه دهند به گونه ای که عدم به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی به معنای عدم صلح طلبی محسوب شود.

حال در این فعالیت تشکیلات فرقه ضاله بهائیت چند موضوع حائز اهمیت است که به اجمال به آن می پردازیم:

1-تشکیلات فرقه ضاله بهائیت تا کنون هیچ پیام یا حتی کوتاه سخنی در خصوص جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی ابراز نداشته و اتفاقا مهره های بهائی در گروه های خود از مجاهدان حق طلب فلسطینی با عنوان تروریست نام می برند. قابل توجه است، شبکه های اجتماعی وابسته به فرقه ضاله بهائیت در اقدامی موازی با کانال های اسرائیلی به بازنشر اخبار جهت دار می پردازند و بسیاری از اخبار را عینا از آن ها باز نشر می کنند. این اقدام خود دلیل واضحی بر وابستگی تشکیلات فرقع ضاله بهائیت به سروریس جاسوسی رژیم صهیونیستی می باشد.

2-جالب است که فعالیت فرقه ضاله بهائیت و تبلیغ ادعاهای آن مانند صلح عمومی در مناطق فلسطین اشغالی ممنوع است، درحالی که دفتر اصلی این فرقه و همچنین گور سرکردگان آن در آن مناطق واقع شده است. با این وصف، صلح عمومی حربه ای است که بهائیان با هدف خلع سلاح ملت های مسلمان در برابر یهود آن را مطرح می کنند.

3-چگونه است که به محض عملیات حق طلبانه فلسطینی ها تشکیلات فرقه ضاله بهائیت واقع در حیفا به صدور پیام می پردازد و احساس خطر کرده درحالی وقتی رژیم غاصب صهیونیستی به حمله و جنایت می پردازد همین تشکیلات طریق سکوت پیشه می کند.

با این وصف، تشکیلات فرقه ضاله بهائیت با جهت دار کردن مفاهیمی چون صلح و حقوق بشر در صدد است اذهان را از مسئله اصلی یعنی غصب و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی منحرف کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی