رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش گروه رصد فضای مجازی رهپویان هدایت: یکی از اعضای کلیسای انجیلی عمانوئیل، از گسترش بی ایمانی و نفوذ گسترده فساد اخلاقی در این کلیسا، در شبکه اجتماعی دست به افشاگری زد.

 وی که خود، را متعهد به افشای این حقایق ناگفته از درون کلیساها می داند، اعلام کرده که هیئت مشایخ کلیسا، آن را به یک کاباره و کلوپ فساد جنسی، تبدیل کرده اند.

این عضو کلیساهای پروتستانی ایران، در ادامه برای مستند کردن ادعای خود به گفته یکی از کشیشیان کلیساهای ارامنه، اشاره می کند.

این کشیش، در یکی از جلسات کلیسای عمانوئیل گفته بود که مراجعه کنندگان به کلیسا، پسران و دخترانی هستند که به دنبال جنس مخالف هستن و یا کلیسا را مکانی مناسب برای نوشیدن مشروبات الکی می دانند.

یکی از مشایخ کلیسای انجیلی عمانوئیل نیز که از این وضعیت معترض بوده است، کلیسا را مکانی برای قرار ملاقات دختران و پسران معرفی کرده است. 
وی از فردی نام می برد که به علت زن بارگی از کلیسای جماعت ربانی اخراج شده بود، ولی رقابت کلیساهای انجیلی با این کلیسا، منجر به جذب وی به کلیسای عمانوئیل، بدون در نظر گرفتن سابقه ناشایست قبلی وی می شود.

در بخش هایی از این رنج نامه آمده است، این فرد فاسد در این کلیسا نیز دست از فساد قبلی خودش دست برنداشته است و به علت تجاوز به یکی از پرسنل کلیسا از آنجا نیز اخراج می شود.!!

فساد جنسی و شهوترانی، در کلیه کلیساهای جهان به مرز هشدار  رسیده است. شبکه ماهواره ای سی ان ان در تاریخ 30/01/86، همزمان با سفر پاپ به آمریکا و استقبال گرم جرج بوش، از یک فساد نهادینه شده در کلیساها پرده برداشت.

در این گزارش آمده است، تنها در سال 2006 میلادی، حدود هفتصد مورد کودک آزاری و تجاوز جنسی یا همجنس بازی میان کشیش های کاتولیک، ثبت و شکایت رسمی شده است.

برای جبران این رسوایی کم نظیر، کلیساها مجبور به پرداخت بیش از دو میلیارد دلار خسارت به خانواده های قربانیان شده است.

گفتنی است، در اروپا همگی کشیشان، هم خوابه های متعدد نگاه می داشته اند؛ به طوری که در شهر یکصد هزار نفری رم، شش هزار روسپی زندگی می کرده اند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۵:۲۱ طراحی سایت

خیلی خوب و عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی