رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: جامعه ایران به دنبال تحقق اهدافی است که در آن جنبه های مادی و معنوی زندگی آدمی تامین شود. مسائل مادی مانند تامین خوراک، پوشاک، مسکن، درمان و ... همچنین امور معنوی مانند اخلاق، عفاف، عبادت و ... محورهایی هستند که جامعه ایران به دنبال تحقق هرچه بهتر آن است.

حال جالب است که مهره های فرقه ضاله بهائیت برای رخنه در جامعه ایران سعی دارند تا خود را مانند عموم جلوه دهند و چنین وانمود کنند که هدف هایی مشترک میان آنان با جامعه ایران وجود دارد. حقیقت آن است که اهداف تشکیلاتی مهره های بهائی کاملا ضد ایرانی است و آنان به دنبال مقاصدی هستند که دین و دنیای جامعه ایران را تضعیف نماید.

برای نمونه در نیازهای مادی جامعه ایران، سال ها است مهره های بهائی در سطح بین الملل به سیاه نمایی علیه ایرانیان می پردازند و می کوشند تا زمینه های لازم برای تحریم را فراهم کنند. مهره های خائن بهائی در بحث تحریم هایی چون تحریم دارویی ملت ایران نقش دارند و از این رو هدف آن ها کاملا در تعارض با جامعه ایران است.

جامعه ایران به دنبال پیشرفت و زندگی بهتر است و این دقیقا ضد هدف تشکیلاتی بهائیان است. بهائیان زندگی راحت و مادی ایرانیان را برنمی تابند چراکه سرکردگان این فرقه ضاله از ایران طرد شدند و با این سرخوردگی دنبال ضربه زدن به جامعه ایران هستند.

از حیث معنوی نیز بهائیان با کلیدواژه هایی چون برابری جنسیتی در صدد رواج ابتذال برآمده اند و محورهای را برای فعالیت در جامعه انتخاب کرده اند که معنویت را به شدت تضعیف کند. اینکه زنان و دختران بهائی تصاویر مبتذل از خود و مهمانی های مختلط شان را در فضای مجازی منتشر می کنند به این جهت است که وجوه معنوی جامعه ایران را تضعیف کنند.

با این وصف، اهداف تشکیلات فرقه ضاله بهائیت و مهره های این نحله منحرف در تعارض با خواسته های جامعه ایران است و از این حیث هیچ داستان مشترکی میان آن ها با ما نیست. امروزه مهره های بهائی می کوشند تا با کلید واژه هایی چون داستان ما یکی است، شکاف میان خود با ایرانیان را کتمان کنند و ضدیتی که با جامعه ایران دارند را مخفی نمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی