رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه تیر ۲۱ ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱ ق.ظ

مغزشویی به سبک فرقه نعمت الهیه

رهپویان هدایت: روسای فرقه نعمت الهیه گنابادیه همانند سایر فرقه‌های انحرافی که در اقصی نقاط جهان وجود دارد، مریدان بیچاره را به گونه‌ای تحت سلطه درآورده‌اند که آنها دیگر هیچ‌گونه اراده و اختیاری برای  فکر کردن و مستقل عمل کردن نداشته باشند.

اعمال و رفتارهای مؤکدی که از سوی اقطاب و مشایخ فرقه به مریدان بیچاره تحمیل می‌شود، عیناً همان شیوه‌های مغزشویی است تنها اختلاف آن این است که براساس سبک و سیاق متناسب با فرقه طراحی‌شده است. اما در ماهیت و تأثیرگذاری خطرناکی که بر روی روان و افکار مرید بیچاره می‌گذارد هیچ گونی تفاوتی در عمل بین این دو مشاهده نمی‌شود.

در مکتوباتی که توسط اقطاب و مشایخ فرقه نوشته‌شده این‌گونه به دراویش القا می‌کنند که شخص معلوم‌الحال قطب فرقه بر تمامی اعمال و رفتار مرید نظارت دارد. اگر درویشی خطا یا اشتباهی انجام دهد در نظر قطب فرقه همانند کسی است که آلت قتاله به دست گرفته و قصد دارد صاحب خود را بکشد و یا به‌صورت عزیزی است که جلوی پدر در حال جان کندن است. این اباطیل سخیف از مکتوبات منتسب به حسین تابنده نقل‌شده است.

ملا سلطان در مکتوبات انحرافی خود به این مساله پرداخته و چنان جایگاه موهومی برای قطب فرقه ترسیم کرده است که اگر مریدی بخواهد از وسوسه‌های شیطان در امان باشد تنها بایستی به تصور و تجسم قطب فرقه بپردازد!! وی در مکتوبات خود به‌صراحت آورده است: اگر او (مرید) دل را به جمال شیخ مشغول نسازد به هرزه، روی به‌غفلت اندازد و به خیالات فاسده  و تبعیت شیطان مشغول گردد.  

مریدان فرقه نعمت الهیه به‌گونه‌ای تحت تأثیر آموزه‌های انحرافی اقطاب و مشایخ فرقه قرارگرفته‌اند که حتی تصورات و خیالات اندرونی‌شان هم بایستی به سمت‌وسوی قطب فرقه باشد و در غیر این صورت از مرتبه فقر و درویشی وی به‌شدت کاسته می‌شود.

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی