رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه تیر ۱۴ ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳ ق.ظ

اعلامیه جهانی حقوق بشر از منظر امام خمینی (ره)



حضرت امام خمینی ره یک سال قبل از وقوع انقلاب اسلامی1357 در مراسمی که به مناسبت چهلم شهدای قم برگزارشده بود ، اعلامیه جهانی حقوق بشر را موردانتقاد جدی قرار داده و دستاورد چهل‌ساله عملکرد این اعلامیه ناکارآمد را با فرمایشاتشان به‌طور کامل تبیین نمودند. در این مجال بخش‌هایی از سخنرانی حضرت امام خمینی ره را به‌اختصار ارائه خواهد شد

 

 

حضرت امام خمینی ره نقش مؤسسین و بانیان اصلی جنایت‌هایی که تحت عنوان حقوق بشر صورت می‌گیرد این‌گونه به‌صراحت اعلام کردند: ما همۀ بدبختی‌هایی که داشتیم و داریم و بعد هم داریم از این سران کشورهایی‏ ‏است که این اعلامیۀ حقوق بشر را امضا کرده‌اند. اعلامیۀ حقوق بشر را این‌هایی امضا‏ کرده‌اند که سلب آزادی بشر را در همۀ دوره‌هایی که کفیل بودند و دستشان به یک‌چیزی رسیده است کرده‌اند. همین آمریکایی که اعلامیۀ حقوق بشر را ـ به‌اصطلاح ـ امضا‏ ‏کرده است، شما ببینید چه جنایاتی بر این بشر واقع کرده است. در همین چند سالی که ماها‏ ‏یادمان است، و یک قدر زیادترش را من و یک قدر کمترش را به‌حسب جوانی‌ای که‏ ‏دارید شما مشاهده کردید، چه گرفتاری‌هایی از برای بشر هست به دست امریکا که یکی از‏ ‏اشخاصی است که، یکی از دولت‌هایی است که قضیۀ حقوق بشر را امضا کرده‌اند. در هر‏ ‏مرکزی از مراکز مسلمین و غیرمسلمینْ یک مأموری نصب‌کرده‌اند که سلب آزادی از‏ ‏همۀ آن اشخاصی که در آن محیط هستند کرده‌اند.

 

 

ایشان مصادیقی از جنایت‌های صورت گرفته توسط دول غربی را این‌گونه مطرح می‌کنند : ما می‌بینیم که این امریکا که امضا کرده است همین معنا را، این انگلستان که این‌قدر از‏ ‏آن تعریف می‌کنند و از تمدنش تعریف می‌کنند و از دموکراسی بودنش تعریف می‌کنند،‏ ‏و این هم جز تبلیغات خود آن‌ها و شیطنت خود آن‌ها چیز دیگری نیست که با شیطنت و با‏ ‏تبلیغات این‌ها به مردم‌باور آورده‌اند که در رأس دموکراسیْ انگلستان است و مشروطیت‏ ‏به معنای حقیقی‌اش در انگلستان است، این‌ها به‌واسطۀ تبلیغاتی که داشتند به خورد مردم‏ ‏دادند این معنا را؛ و ما دیدیم که انگلستان با هندوستان، پاکستان و دوَل استعماری خودش‏ چه‌کارها و چه جنایت‌ها در آنجا کرده‌اند. و این همین امریکاست که می‌بینید در اسرائیلش‏ ‏که نگاه می‌کنیم ـ آنجا را به وجود آوردند ـ این‌ها با مسلمین چه کردند و دارند چه‏ می‌کنند.

 

 

در ادامه ایشان در باب آزادی افراد بیان می‌کنند: سرلوحۀ اعلامیۀ آزادی حقوق بشر ـ سرلوحه‌اش ـ آزادی‏ ‏افراد است. هر فردی از افراد بشر آزاد است، باید آزاد باشد. همه باید در مقابل قانون‏ ‏علی السواء باشند. همه باید آزاد باشند در محلشان؛ در سکنی آزاد باشند، در شغلشان‏ ‏آزاد باشند، در مشی‌شان باید آزاد باشند.  این‌ها می‌گویند آزادند بشر! برای‏ ‏تخدیر توده‌ها، که حالا دیگر نمی‌شود تخدیرش کرد. قضیۀ این چیزهایی که‏ می‌گذرانند، که یکی‌اش هم همین اعلامیۀ حقوق بشر است، این برای اغفال است نه‏ ‏اینکه یک واقعیتی دارد. یک‌چیز خیلی خوش‌نمای با زَرْق و برقی را می‌نویسند، سی‏ ‏ماده می‌نویسند که همه‌اش موادی است که خوب به نفع بشر است، و یکی‌اش را عمل‏ نمی‌کنند! در مقام عمل، یکی‌اش عمل نمی‌شود. این اغفال است؛ افیون است این برای‏ توده‌ها، برای مردم.‏

 

 

 بنا بر فرمایشات گهربار حضرت امام خمینی در سال 1356، اعلامیه جهانی حقوق بشر یک سند بین‌المللی است برای اعمال قدرت و سلطه گری کشورهای زورگوی جهان. باگذشت چهل سال از تحمیل این اعلامیه به‌ظاهر جهانی بر کشور عضو سازمان ملل، بشریت به این حقیقت تلخ و دردناکی که حضرت امام خمینی ره در سال 1356 به آن هشدار داده بودند، رسیده است.

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی