رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه تیر ۱۷ ۱۴۰۲، ۰۲:۲۸ ب.ظ

مغلطه سرکرده بهائیت در خصوص نفی وطن دوستی

 


 

اخیرا مهره های فرقه ضاله بهائیت در فضای مجازی مطالبی با مضمون "ارزش ایران در نزد بهائیان" منتشر می کنند و سعی می دارند چنین وانمود نمایند که به مسئله وطن علاقه مند می باشند. حال مسئله اینجاست که بها، سرکرده فرقه ضاله بهائیت با صراحت اعلام کرده است: ولیس الفضل لمن یحب الوطن، و بل لمن یحب العالم، و برای کسی که به وطن خویش محبت دارد این ویژگی هیچ فضلی محسوب نمی شود بلکه فضل برای کسی است که جهان را دوست دارد!!!



در حقیقت سرکرده فرقه ضاله بهائیت با یک مغلطه در صدد برآمده تا اعضای فرقه را نسبت به وطن و کشوری که در آن زندگی می کنند بی رغبت کند و این کار را با مقابل قرار دادن محبت وطن در برابر محبت به جهانیان انجام داده است.

 با این وصف، سرکرده بهائیت با القای وجود تعارض میان حب وطن و حب به عالم می کوشد تا مهره های فرقه را تنها گوش به فرمان تشکیلات صهیونیستی بیت العدل قرار دهد و به این منظور از قیاس های غلط و ادبیاتی فریبنده استفاده کرده است.

شاهد کذب سخنان بها در نفی وطن دوستی و ادعای عالم دوستی نوشته هایی از خود او است که در آن تمام اهل جهان را نفی می کند و به مهره های خود دستور می دهد: «باید از معرضین در کل شئون اعراض نماییم و در آنی مؤانست و مجالست را جایز ندانیم که قسم به خداکه انفس خبیثه انفس طیبه را می گدازد چنان که نارحطب یابسه را و حر ثلج بارده را» (بهاءالله، مائده، ج 8، مطلب 539 )



حال مشخص شد آنچه امروزه مهره های بهائی در فضای مجازی مبنی بر ارزش و اعتبار ایران مطرح می کنند، حربه ای است که سعی دارند تا به واسطه آن ابعاد جاسوسی خویش را پنهان کنند و از همه مهمتر، خویش را به براندازان اپوزوسیون نزدیک کنند. سرکرده آنان(بهائیان) با جسارت غیر بهائیان را انفس خبیثه معرفی می کند و اعضا را از صحبت با آنان منع می نماید و در خصوص وطن نیز با توجیهاتی شعاری هیج اعتباری برای میهن قائل نیست و با این حال مهره های رسانه ای بهائیت بحث ارزش ایران را مطرح می کنند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۷
انجمن رهپویان هدایت

بهائیان

بهائیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی