رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: برای تضعیف و تخریب بنیان های یک جامعه روش های متعددی وجود دارد که یکی از آن ها نفوذ در جامعه هدف می باشد. در شیوه نفوذ، مهره های دشمن با تظاهر به هم نوعی در صفوف مردم رخنه می کنند و می کوشند تا با جهت دار کردن اخبار، شایعه، استهزاء و مظلوم نمایی اقدامات مخرب خود را پیش ببرند.

حال مسئله اینجاست که مهره های دشمن به گونه های مختلف و در پوشش های متفاوتی سعی دارند تا در  جامعه نفوذ نمایند که فرقه، یکی از مهمترین کسوت های آن محسوب می شود. در این شیوه، مهره های دشمن در پوشش یک فرقه در جامعه ظاهر می شوند و می کوشند با این هویت ساختگی در سطوح مختلف مردم نفوذ کنند.

برهمین مبنا، امروزه مهرههای فرقه ضاله بهائیت در صدد برآمدهاند تا داستان شوم خویش را با مسائل اجتماعی درون ایران پیوند بزنند و چنین وانمود کنند که گویی تشابهی میان آن ها با ما ایرانیان وجود دارد. جالب است، بهائیان که خود را تافته جدا بافته از ملت ایرانیان می دانستند و سرکرده شان با صراحت وطن دوستی را نفی می کند، امروزه مدعی تشابه با ما ایرانیان گردیده اند.

اخیرا تشکیلات فرقه ضاله بهائیت برخی از مهره های جاسوس و ضدایرانی خود را که به سزای کردار زشت خود را رسیده اند به گونه ای تصویر سازی کرده که فاقد ویژگی ها مذکور به نظر برسند. حقیقت آن است که پس از گذشت سال ها از مجازات این عناصر خائن، تشکیلات بهائیت به این فکر افتاده که از گذر زمان استفاده نماید و تصویری مجعول و دروغین از آن ها ارائه دهد.

تشکیلات بهائیت می کوشد تا با این قسم مظلوم نمایی های کاذب و ارائه تصویری غیر واقعی از مهره های خائن به ایران، وجه ضد اجتماعی را فرقه را کتمان کنند و خود را آنگونه که نیستند نشان دهند. نکته قابل توجه اینجاست، علی رغم این تصویرسازی های مجعول و دروغین، اقدامات این فرقه ضاله بدون اقبال اجتماعی باقی مانده و همچنان در انزوا مانده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی