رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه تیر ۲۶ ۱۴۰۲، ۰۲:۲۵ ب.ظ

حق‌دارید تعجب کنید...

رهپویان هدایت: مزیت یک دین به این است که هم جنبه‌های فطری، احساسی و معنوی را دارا باشد و هم جنبه‌های اجتماعی و عقلی انسان را پوشش دهد.

یعنی  دین در وهله اول باید آن‌قدر متقن و محکم باشد که عمل به آموزه‌ها به جهت مبنایی و اصولی افراد و پیروان آن را قانع کند. آموزه‌های دینی که در کمال و صحت باشد و ریشه‌های آن بر اساس تعقل و تفکر شکل‌گرفته باشد نه با تعصب و کم‌خردی یقیناً در طول زمان نیازمند تغییر و تحول نخواهد شد و بدون تعصب می‌توان آموزه‌های آن را پذیرش نمود و در بستر زمان‌های مختلف از آن بهره برد.

این‌چنین دینی در صورت عمل به شریعتِ مورد توجه آن، انسان را به تعالی در دو بعد روحانی و معنوی و همچنین مادی خواهد رساند. حال اگر مبانی و اصول یک دین درست است و می‌توان آن را برای انسان در تمامی سنین ارائه داد و برای تمامی افراد از نونهال، نوجوان، جوان و بالاتر برنامه دارد، چه ایرادی دارد که این دین در میان نونهالان بیشتر و بهتر آموزش داده شود و راه دسترسی به اصول علمی و عقلی در آن هموارتر شود؟!

یکی از روحانیون موفق اسلام و انقلاب اخیراً پیشنهادی را ارائه داده‌اند که برای نهادینه کردن روش برتر زندگی در دنیای امروز نیازمند این هستیم که روحانیت و طلبه‌ها به کودکان و نونهالان آموزش بدهند. ایشان با ذکر مثالی می‌گوید همان‌طور که برای کودکان دکتر اطفال داریم که بیشتر و بهتر مشکلات بچه‌ها را می‌شناسد باید طلبه کودک و نونهال نیز داشته باشیم.

سخنی بسیار دقیق و مهم که بعد از انتشار آن اولین آئینی که نسبت به آن موضع گرفت مسیحیت تبشیری و فرقه‌های مسیحی بودند.

لطفاً به مقدمه نوشته‌شده برگردید! دین اگر دارای آموزه‌های عقلی و متقن است و می‌توان با همه زمان‌ها و همه افراد آن را وفق داد پس لاجرم برای کودکان هم می‌تواند آموزنده و نویدبخش سعادت باشد.

چرا مسیحت نسبت به این‌چنین مقوله‌ای حساس است؟! بهتر نیست بنگریم به اینکه مسیحیت مگر خود با کودکان و نونهالان چه کرده است که این‌گونه در شگفت است که اسلام قرار است برای این سنین برنامه هدفمندتری اجرا کند؟!

به برخی از آمار روزنامه‌ها و سایت‌های اروپایی دقت کنید( به دلیل مفصل بودن و فراوان بودن نمونه‌ها فقط به چند نمونه به‌صورت اختصار اشاره می‌شود):

 

1- به گزارش اسپوتنیک، به نقل Le Figaro یک کمیته تحقیقاتی با انتشار گزارشی اعلام کرد، که طی 70 سال گذشته بیش از 216 هزار کودک بین سال‌های 1950 - 2020 توسط کشیش‌های کاتولیک فرانسه مورد تجاوز جنسی قرارگرفته‌اند.

2- ژان مارک سوو پیش از انتشار متن کامل گزارش کمیسیون مستقل بررسی کودک‌آزاری در کلیسای کاتولیک فرانسه اعلام کرد در ۷۰ سال گذشته بین ۲۹۰۰ تا ۳۲۰۰ کشیش و عضو این کلیسا با گرایش‌های شدید آزار جنسی کودکان فعالیت می‌کرده‌اند.

3-  کشیش‌های مدعی حامی کودکان و نوجوانان، در حال حاضر با پرونده‌هایی مواجه هستند که سندی بر رسوایی و انحطاط اخلاقی آن‌هاست؛ تحقیقات نشان می‌دهد انحرافات اخلاقی و به معنای دقیق‌تر آن، "تجاوزات جنسی" برخی از  کشیش‌ها، سابقه‌ای دیرینه در جوامع غربی دارد!

4- بر اساس گزارش "نیویورک‌تایمز" کشیش ایالت "لوئیزیانای" آمریکا متهم به آزار و اذیت 11 پسر نوجوان است.

5- دریکی از پرونده‌هایی که به‌تازگی رسانه‌ای شده است، تعدادی از اعضای بلندپایه یک انجمن مذهبی کاتولیک در مکزیک موسوم به "لژیونر‌های مسیح"  دست‌کم 175 نوجوان و کودک را مورد تجاوز جنسی قرار داده‌اند!

6- در آغاز سال 2010 میلادی در کشور آلمان، حداقل 300 نفر از تعرض کشیش‌ها شکایت کردند و بیش از 170 کودک نیز در مدارس کاتولیک مورد تجاوز قرار گرفتند.

7- در سپتامبر 2010 در کشور بلژیک، حدود 300 مورد تجاوز کشیش‌ها و اسقف‌ها گزارش شد، به‌طوری‌که یکی از کشیش‌های معروف این کشور حتی پس از اسقف شدن نیز سال‌ها یک پسربچه را مورد تجاوز قرار داده بود.

8- در این میان پرونده تجاوزات جنسی کشیش‌ها، وضعیت کشور آمریکا از همه سیاه‌تر است؛ سال‌های 1990، 2002،  2003،  2007، 2008 ،2010، 2014 و 2017 تنها بخشی از تجاوزات جنسی کشیش‌های آمریکایی را یادآوری می‌کند که کودکان بی‌گناه، قربانی هوسرانی آن‌ها شدند و تنها با پرداخت غرامت‌های میلیون دلاری از بار گناه اعمال وقیحانه خود رها شدند.

مسیحیت، باید هم تعجب کند که یک روحانی تأثیرگذار شیعه پیشنهاد طلبه و روحانی برای کودک و نوجوان را داده است. ذهنیت کشیشان در فرق متعدد مسیحی از تجاوز، کودک‌آزاری، کودک کشی در کانادا و ... تجاوز نمی‌کند و نمی‌توانند مسئله تبیین دین و آموزه‌های زیبای اسلامی برای کودکان و نونهالان را هضم کنند.

‌آنان که به‌اشتباه صدها سال کشیشان را از ازدواج منع کردند و فجایع این‌چنین را در دنیای مسیحیت به بار آوردند نمی‌توانند تصور درستی از این مسائل داشته باشند.

درباره فسادهای اخلاقی، جنسی و مالی کشیشان و مخصوصاً کشیشان مسیحیت تبشیری مطالب مستند و متعددی وجود دارد که می‌توانید برخی از آنان را در کانال رهپویان مشاهده نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی