رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

نقد بهائیت

نهادهای به اصطلاح حامی حقوق بشر همواره از بهائیت و مهرهای این فرقه ضاله حمایت می کنند اما نکته اینجاست که آیا واقعا این نهادها از کنه فرقه و باورهای آن اطلاع دارند و آیا حمایتشان بر پایه عقل است یا خیر؟ به نظر اگر این نهادها واقعیت امر را می‌دانستند حتی برای حفظ ظاهر امر هم که شده حاضر به تایید رفتارهای انسان ستیزانه و عقل گریزانه این فرقه نمی‌شدند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۳۲
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه شهریور ۲۶ ۱۳۹۹، ۰۲:۲۰ ب.ظ

اعتراض جوانان آمریکایی به کشیشان انجیلی

انتخابات آمریکا

به دنبال حمایت جریان اوانجلیست از دونالد ترامپ و پیروزی او در انتخابات پیش رو جوانان آمریکایی به این حمایت اعتراض کرده‌اند. اخیرا 100 نفر از کشیشان برجسته انجیلی با حضور در کاخ سفید در خصوص ریاست جمهوری دونالد ترامپ به بحث و گفتگو پرداختند. اما در هنگام خروج با برخورد اعتراض آمیز جوانان آمریکایی مواجه شدند که با کمک پلیس بعد از چند ساعت معطلی، توانستند از صحنه اعتراضات فرار کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۲۰
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه شهریور ۲۴ ۱۳۹۹، ۰۹:۳۲ ق.ظ

پشت پرده روابط پنهانی بهائیان و فرانسه

فرقه ضاله بهائیت

با فرار سرکردگان بهائیت به عراق، زمینه ارتباط آن ها با دولت های استعماری چون فرانسه فراهم شد و این فرقه ضاله در خدمت سه دولت استعماری روسیه، انگلیس و روسیه درآمد. عبدالحسین آیتی که خود روزی از مبلغان این جریان بوده می نویسد پس از انتشار خبر تبعید ازلیان و بهائیان از ادرنه، نائب کنسولگری فرانسه، به صورت محرمانه با پیامبرخوانده‌ی بهائی دیدار کرد و به او گفت: شما از تابعیت اسلام بیزاری جویید و خویش را تابع فرانسه گویید تا ما شما را تقویت نماییم و محترماً به اروپا رسانیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۳۲
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه شهریور ۱۹ ۱۳۹۹، ۰۲:۴۱ ب.ظ

کمپین سازی بازی جدید یا تکراری دراویش

با نگاهی به صفحات مجازی دراویش در این ایام مشاهده می شود کمپین دراویش بیشتر شبیه  نمایشگاه  عکس است تا  کمپین دادخواهی. هرفردی در هرکجایی که اصلا هیچ آشنایی و حتی تناسبی با فرقه نعمت الهیه ندارد، یک عکس نوشته را مقابل صورت خود قرارداده و تصویر آن را به عنوان حمایت از نورعلی تابنده در فضای مجازی منتشر کرده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۴۱
انجمن رهپویان هدایت
شنبه شهریور ۱۵ ۱۳۹۹، ۰۵:۰۷ ب.ظ

سازمان های تبشیری بازوی تشدید فشار و تحریم‎ها

مسیحیت تبشیری

امروزه  سازمان های حقوق بشری و تبشیری به عنوان بازوی اجرایی تشدید فشار بر ایران و ایرانی وارد عمل شده و وظیفه جمع آوری و مستندسازی ادعاهای سراسر کذب ناقضان امنیت ملی و ناامن کنندگان جو روانی و خاطیان سلامت اجتماعی را بر عهده دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۰۷
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه شهریور ۱۲ ۱۳۹۹، ۰۲:۴۸ ب.ظ

بهائیان از استراتژی جدید خود رونمایی کردند!

ایران ستیزی بهائیان

ویرانی ایران آرزوی بهائیان است تا جایی که سردامدار فرقه این آرزوی و رویای شوم را در قالب یک پیشگویی مطرح کرده است. در چند وقت اخیر این پیشگویی بسیار مورد توجه مهره‌های این فرقه ضاله قرار گرفته و مدام در حال تکرار آن هستند به نظر می‌رسد انها برنامه ای دراز مدت برای تحقق این خیال خام دارند و در اتفاقات احتمالی پیش رو نقش بهائیان بسیار پرنگ خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۴۸
انجمن رهپویان هدایت

عشق مورد نظر کوئلیو از اساس با عشق حقیقی در عرفان اسلامی متفاوت است، زیرا عشق در عرفان اسلامی برآمده از شوقی الهی است که مهمترین دست مایه عارفان در مسیر سلوک است. این عشق از طریق پاکیزه سازی و تطهیر قلب سالک از اغیار، در او شکل می گیرد و بدین ترتیب عشق علاقه او به موجودات نیز شکل معنوی و والا به خود می گیرد و در نهایت به اوج قداست و پاکیزگی نائل می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۴۸
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه شهریور ۵ ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱ ب.ظ

سناریوهای جاهلانه اسماعیل صلاحی

محمد اسماعیل صلاحی

سناریوهای ناشیانه دراویش فرقه نعمت الهیه سراسر دارای اشکلات و ایرادات فاحشی  است که مجال پرداختن به همه آنها میسر نیست اما قصد داریم نمونه ای از داستان های خیمه شب بازی فرقه نعمت الهیه را در این مجال کوتاه بیان نماییم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۲۱
انجمن رهپویان هدایت