رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۸ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

جریان مسیحیت صهیونیستی تنها با حفظ نمادهای ظاهری آیین مسیحیت در فلسطین اشغالی، سعی داشته در درازمدت، حضور مسیحیان در این سرزمین را به طرق مختلف، کمرنگ کند و تا جایی که هیچ مسیحی در کشور فلسطین باقی نماند. متأسفانه با سکوت و غفلت عامدانه مسیحیان و سیاست‌های جریان مسیحیت صهیونیستی، بخش اعظمی از این سیاست خصمانه خود را پیش برده‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۰۰ ، ۱۰:۴۳
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه آذر ۲۲ ۱۴۰۰، ۰۴:۱۰ ب.ظ

شیاطین به خانه ها می آیند(بخش دوم)


متاسفانه امروزه صفحات فالگیری و ارتباط با اجنه هزاران بازدید کننده داشته و در شبکه های اجتماعی هزارن دنبال کننده دارند اما آیا رواست به جای درخواست از شیاطین ( که در واقع حضور اجنه برای حل مشکلات افراد بیشتر به واسطه اجنه شیطانی صورت می گیرد) در محضر خداوند حاضر شده و یا اهل بیت عصمت و طهارت را واسطه قرار دهند؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۰۰ ، ۱۶:۱۰
انجمن رهپویان هدایت

ویلیام بلاکستون، از مبلغان مشهور مسیحیت صهیونیستی در دهه 1880 برای کمک به تسریع مهاجرت یهودیان از سراسر جهان به فلسطین با سرمایه‌داران بزرگ مسیحی آمریکا ملاقات کرد و آن‌ها را متقاعد نمود که در این طریق مشارکت کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۰۰ ، ۱۶:۴۱
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه آذر ۱۷ ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸ ق.ظ

رازگشایی کیوان از معمای ملاسلطان

یکی از راه‌های شناخت انحرافات فرقه‌های صوفیه، بررسی احوالات مریدان فرقه است. مریدانی که بعد از عمری بندگی در رکاب مراد و قطب فرقه، برایشان روشن می‌شود که چگونه سرمایه عمر وزندگی خود را به بطالت و شقاوت گذراندند. اعترافات این افراد می‌تواند درس عبرتی باشد برای دراویش بیچاره که هنوز خود را از این مسیر ضلالت بار نجات نداده‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۰۰ ، ۱۰:۵۸
انجمن رهپویان هدایت
يكشنبه آذر ۱۴ ۱۴۰۰، ۰۲:۳۵ ب.ظ

بهائیان در بحرین و امارات چه می کنند؟

نقد بهائیت

تشکیلات فرقه ضاله بهائیت از چند سال قبل فعالیت خود را در کشورهای عربی ازجمله بحرین و امارات به‌شدت افزایش داده و امسال نیز به بهانه صدمین سالگرد سرکرده فرقه، به برگزاری مراسم در این کشورها پرداخته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۰۰ ، ۱۴:۳۵
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه آذر ۱۰ ۱۴۰۰، ۰۲:۲۷ ب.ظ

پروتستانتیزم، نقشه راه یهودیان صهیونیست

از وقایع مهمی که باعث شد زمینه سلطه یهودیان صهیونیستی بر اروپا و خصوص انگلیس فراهم شود، جریان پروتستانتیزم بود که تاریخ انگلیس را با جنگ و خونریزی پیوند داد و منشأ استعمارگری‌های ظالمانه آن کشور در جهان شد. در این مجال قصد داریم بر اساس منابع تاریخی این واقعه را به‌صورت مختصر شرح دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۰۰ ، ۱۴:۲۷
انجمن رهپویان هدایت
شنبه آذر ۶ ۱۴۰۰، ۰۲:۴۹ ب.ظ

پیشگویی مسیحیت صهیونیستی از انفجار قدس

مسیحیان صهیونیست این‌گونه پیشگویی می‌کنند که روزی یک یهودی افراطی قدس را منفجر خواهد کرد تا در جای آن معبد سلیمان بازسازی شود، مراسم قربانی یهود از نو آغاز گردد و سپس نوبت به آرماگدون خواهد رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۰۰ ، ۱۴:۴۹
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه آذر ۳ ۱۴۰۰، ۰۳:۲۷ ب.ظ

جسارت صوفیه به ساحت شیخ بهائی

تمام تلاش نویسندگان صوفی مشربی که خود را در زمره اساتید برجسته کشور مطرح می‌کنند، این است که به بهانه‌های واهی، تفکر صوفیانه را در لباس و ظاهر اسلامی به اذهان عمومی نشان بدهند. آنان سعی می‌کنند باورهای انحرافی و متناقض صوفیه را با اسلام ناب محمدی مطابقت بدهند و از کنار آن، بتوانند مسلک فرقه‌ای خود را پیش ببرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۰۰ ، ۱۵:۲۷
انجمن رهپویان هدایت