رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: در باور مسیحیان صهیونیست، پیش از بازگشت مجدد مسیح، تلاش برای صلح جهانی بی‌معنی است چراکه نبرد آرماگدون و ویرانی عظیم شرط اصلی رجعت مسیح می‌باشد. مبلغان مسیحیت صهیونیستی در ایالت متحده و انگلیس به این رویکرد "خواسته‌های مسیح" می‌گویند و کتاب‌های زیادی پیرامون آن منتشر کرده‌اند. در اوایل سال 2001 کشیش آمریکایی به نام هال لیدنسی کتابی با عنوان در پیشگویی‌های انجیل جای آمریکا کجاست تألیف کرده که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال 2001 آمریکا می‌باشد. در این کتاب نقش دولت واشنگتن در جنگ آرماگدون  بسیار مهم تلقی گردیده تا جایی که آمریکا به‌عنوان رهبر جنگ‌های آرماگدون معرفی‌شده است.

بر همین مبنا، دولت آمریکا در اوج جنگ سرد، موشک‌های هسته‌ای قاره‌پیمای خود را "شمشیرهای جنگ مقدس" نامیده و پیروان این نحله هرگونه حمله به کشورهای اسلامی مانند عراق را از مصادیق نبرد آرماگدون محسوب می‌کنند. جالب است که یهودیان صهیونیزم نیز جاری کردن دستورات تلمود و همچنین تخریب بیت‌المقدس را با اصطلاح خواسته‌های خدا معرفی می‌کنند که این امر خود دلالتی واضح از هسته مشترک فکری میان یهودیان و مسیحیان صهیونیزم می‌باشد. درواقع میان این دو جریان اتحاد و هماهنگی کامل وجود دارد و آنچه در میان یهودیان صهیونیزم خواست خدا پنداشته می‌شود در لسان مبلغان مسیحیت صهیونیستی خواسته‌های مسیح عنوان می‌شود.

در حقیقت این رویه یهودیان صهیونیزم است که در هر دین و مکتبی فرقه‌ای حامی خود راه‌اندازی می‌کنند و به آنان القا می‌کنند راه نجات آنان با سلطه صهیونیزم گره‌خورده است. برای نمونه ویلیام بلاکستون، از مبلغان مشهور مسیحیت صهیونیستی در دهه 1880 برای مهاجرت یهودیان از سراسر جهان به فلسطین با سرمایه‌داران بزرگ مسیحی آمریکا ملاقات کرد و آن‌ها را متقاعد نمود که در این طریق مشارکت کنند. درواقع، مبلغان مسیحیت صهیونیستی با ترفند دروغ بستن بر خداوند به میدان آمده‌اند و موهومات ساخته ذهن خویش را به‌حق نسبت می‌دهند. این در حالی است که قرآن کریم می‌فرماید: فَوَیْلٌ لِلَّذِینَ یَکْتُبُونَ الْکِتَابَ بِأَیْدِیهِمْ ثُمَّ یَقُولُونَ هَٰذَا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ لِیَشْتَرُوا بِهِ ثَمَنًا قَلِیلًا ۖ فَوَیْلٌ لَهُمْ مِمَّا کَتَبَتْ أَیْدِیهِمْ وَوَیْلٌ لَهُمْ مِمَّا یَکْسِبُونَ(پس وای بر کسانی که با دست هاشان نوشته ای را می نویسند، سپس می گویند: این [نوشته] از سوی خداست. تا با این [کار زشت و خائنانه] بهایی ناچیز به دست آورند؛ پس وای بر آنان از آنچه دست هاشان نوشت، و وای بر آنان از آنچه به دست می آورند)

امروزه مبلغان مسیحیت صهیونیستی باید پاسخ دهند با چه منطق و استدلالی سلطه ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی را اراده الهی معرفی می کنند درحالی‌که قرآن کریم با منطق و بینه عقلی نسبت دادن هرگونه فعل قبیحی به خدا را رد می‌کند. حال، واضح است  در برابر این صف کشی دشمنان خدا و بشریت ما نیز باید آماده شویم و با اقدامات مقتضی مانع از پیشروی شیاطین انسی گردیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی