رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۱۰ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

چهارشنبه شهریور ۳۰ ۱۴۰۱، ۰۲:۴۷ ب.ظ

سفیان ثوری مصداق بارز صد عن سبیل الله است

پیدایش فرقه‌های صوفیه حاصل دست رنج افراد معلوم‌الحالی است که منابع معتبر تاریخی به انحرافات و جعلیاتشان گواهی می‌دهد. فردی همچون سفیان ثوری با مخالفت علنی و مقابله عامدانه با امام صادق(ع) توانست مسلک‌های صوفیه را در تاریخ اسلام رواج دهد و مسیر گمراهی دراویش را تا ابد میسر کند. در این مجال قصد داریم ابعاد انحرافی شخصیت سفیان ثوری را به‌اختصار بیان کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۱ ، ۱۴:۴۷
انجمن رهپویان هدایت

اسماعیل رائین: خشم شدید جمال پاشا از عباس افندی، از همکاری محرمانه و علنی بهائیان با قوای انگلیس ناشی می شد که درصدد تصرف فلسطین و حمایت از یهودیان بود چنانچه عباس افندی گندم در اختیار ارتش نیازمند بریتانیا گذارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۰۱ ، ۱۵:۰۵
انجمن رهپویان هدایت

فرقه نعمت الهیه گنابادیه با استفاده از عناصر به‌ظاهر باسواد خود برای ترویج باورهای فرقه‌ای، از افراد تحصیل کرده و محقق علوم دانشگاهی، بهره‌برداری نامشروع کرده و با تربیت فرقه ای آن‌ها سعی می‌کند جعلیات و استنباط‌های بی اساس نسبت مباحث و موضوعات اسلامی و تاریخی را برای وجهه تراشی فرقه به کار گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۰۱ ، ۱۲:۲۱
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه شهریور ۱۴ ۱۴۰۱، ۰۹:۲۲ ق.ظ

پیر هاملوی با نام تشکیلاتی پدر پطرس، که بود؟

پیر هاملوی

پیر هاملوی با نام تشکیلاتی پدر پطرس نزدیک چهار دهه در ایران فعالیت داشت و خط تبشیر کاتولیکی را با جذب افراد مستعد و اعزام افراد برای طی دوره به کشورهای حوزه واتیکان و دادن تابعیت مضاعف و تربیت مبشرین بومی پیاده میکرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۰۱ ، ۰۹:۲۲
انجمن رهپویان هدایت
شنبه شهریور ۱۲ ۱۴۰۱، ۰۲:۰۷ ب.ظ

تشکیلات بهائیت به دنبال جواز توهین به مقدسات

هتاکی و اهانت چیزی ریشه دار در فرقه ضاله بهائیت است و امروزه نیز مهره های این جریان جاسوسی مکرر با توهین و اتهام زنی در صدد کتمان خیانت های خویش می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۰۱ ، ۱۴:۰۷
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه شهریور ۹ ۱۴۰۱، ۰۱:۳۰ ب.ظ

ذوب شدن صلیب روم در برابر خورشید

واقعه عظیم و بی حد وحصر  عاشورای حسینی، از همان ابتدا تمامی بشریت  من جمله مسیحیان را تحت شعاع انوار هدایتگر خود قرار داده است. این حقیقت هرگز پنهانی نشدنی همانند خورشید تابانی است که برقلوب مسیحیان آزاده جهان در حال تابش بوده و روز به روز بر گستره کرامت آن افزوده می شود. در این مجال قصد داریم ذره ای از این عظمت لا یزال را طبق منابع تاریخی معتبر و موثق  بیان نماییم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۰۱ ، ۱۳:۳۰
انجمن رهپویان هدایت
سه شنبه شهریور ۸ ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰ ب.ظ

از این اشتباه رایج جلوگیری کنید!

متاسفانه اصطلاح و غلط رایجی در کشور و در بین متخصصان علوم دینی و دین مداران رقم خورده و آن بکار بردن واژه عرفان‌های نو ظهور و یا جنبش های شبه معنوی بود. آیا حقیقتا این مسیر پر انحرافی که توسط سرکرده های فرقه های عرفان کاذب و بدلی در کشور دنبال می شود ارتباطی با عرفان نوظهور و جنبش شبه معنوی دارد؟!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۰۱ ، ۱۲:۱۰
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه شهریور ۷ ۱۴۰۱، ۰۲:۲۵ ب.ظ

نقطه اشتراک فرقه‌های مسیحیت صهیونیستی

نقد مسیحیت صهیونیستی

یک نکته مهم پیرامون مسیحیت صهیونیستی این است که جریان مذکور صرفا یک فرقه یا نحله نیست بلکه مجموعه ای از گرایش های مختلف است که با محوریت حمایت از صهیونیست، در مسیحیت، پدید آمده اند. با این وصف، وقتی می گوییم مسیحیت صهیونیستی در خصوص شاخه های زیادی از مسیحیت صحبت می کنیم که ممکن است در مبانی یا قرائت های فرقه ای با یکدیگر اختلاف های بسیاری داشته باشند و با این حال در مسئله سلطه یهود بر فلسطین هم نظر باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۰۱ ، ۱۴:۲۵
انجمن رهپویان هدایت