رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه اسفند ۲۳ ۱۴۰۲، ۰۲:۱۱ ب.ظ

مردم، برنده اصلی انتخابات

رهپویان هدایت: ایران قدرتمند برای دشمنان اسلام و ایران خطری مهلک است و آنان تمام تلاش خود را تضعیف ایران و مقابله با مولفه‌های قدرت افزای آن به کار می گیرند. از جمله این مولفه‌ها مشارکت و حضور مردم در انتخابات و تقویت نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی در کشورمان است.

جریان‌های معاند و فرقه‌های تشکیلاتی چون مسیحیت صهیونیستی و بهائیت از مدت‌ها پیش تمام تلاش خود را برای ایجاد یأس و ناامیدی میان مردم و کاهش مشارکت آنان برای ساختن آینده‌شان به کار گرفتند. از جمله با انتشار هدفمند اخبار مغرضانه و جعلی در بسترهای مجازی و رسانه‌های خبری خود مانند محبت نیوز، ایران اینترنشنال و منوتو.

این جریان ها حتی نظرسنجی‌های جعلی مبتنی بر مشارکت پایین مردم را به صورت گسترده منتشر کردند که اگر مشارکت بالایی رخ داد به استناد همین آمار جعلی و ایجاد ذهنیت قبلی، بتوانند حاکمیت را به تقلب محکوم کنند.

اما بازهم مردم غیرتمند ایران اسلامی با حضوری مثال زدنی و مسئولانه حماسه آفریدند و برنامه‌های طولانی‌مدت دشمنان را به شکست کشاندند، به گونه‌ای که برگزاری انتخابات تا ساعت 24 و زمان حضور مردم در شعب اخذ رای استمرار یافت.

در انتخابات اخیر اقلیت‌های مذهبی کشور اعم از مسیحی، یهودی و زرتشتی همراه با آحاد جامعه مسلمین حضور داشتند؛ از حق قانونی خود برای انتخاب نمایندگان استفاده کرده و با بی‌توجهی به دستگاه تبلیغات ضد ایرانی وابسته به جریان‌های صهیونیستی برای ساخت آینده بهتر در انتخابات شرکت کردند.

از جمله هموطنان سنی، آشوری، ارامنه، کلدانی و زرتشتی در استان آذربایجان غربی که همراه با یکدیگر جلوه‌ای ‌از اتحاد و انسجام ملی را به تصویر کشیدند.  وانیک یعقوبیانس (رئیس خلیفه گری ارامنه آذربایجان غربی)  با اشاره به اهمیت حضور در این حرکت ملی چنین گفته:

"همه دنیا ایستاده تا ببیند ملت ایران چه اندازه در انتخابات شرکت می‌کنند بنابراین حضور در پای صندوق‌های رأی وظیفه هر ایرانی است... همه ما در انتخابات شرکت می‌کنیم و این وظیفه هر ایرانی است و ملت ایران اعم از مسلمان و مسیحی باید در این حماسه شرکت کرده و درپای صندوق‌های رأی حضور یابند."

اما در مورد اقدامات دشمنان و مدعیان دروغ تقلب در انتخابات باید پرسید: از کسانی که جنایات عیان و آشکار رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را نمی بینند و انکار می‌کنند، چه انتظاری می‌رود که حقیقت را بگویند؟!


اخبار مرتبط:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی