رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 رهپویان هدایت: سردمداران فرقه ضاله بهائیت، از باب گرفته تا شوقی ربانی، در راستای منافع انگلستان حرکت می کردند و با عوامل استعمار در تعامل بودند. عبدبها در خدمت به انگلیس تا آنجا پیش رفت که لقب "سر" در یافت کرد و فرزند وی نیز امروزه در انگلستان قبر و بارگاهی دارد.

دکتر شیخ الاسلامی مترجم کتاب خاطرات سیاسی سر آرتور هاردینگ می نویسد: «در عرض یکصد سال اخیر، بابیان و بهائیان ایران همیشه از خط مشی سیاسی انگلستان در شرق پیروی کرده اند و ستایش وزیر مختار انگلیس از آنها امری است کاملاً طبیعی». (خاطرات سیاسی سر آرتور هاردینگ...، ص 102)

فریدون آدمیت نیز تصریح می کند که: جنگ بین المللیِ گذشته در سرنوشت بابی ها مؤثر گردید و سقوط حکومت تزار به عمر حمایت آنان از بهائیان خاتمه بخشید. از آن طرف سرزمین فلسطین به دست انگلیس ها افتاد و بهائیان را به سوی خود کشیدند و لرد آللنبی حاکم نظامی حیفا متعاقب آن، نشان مخصوص و لقب «سر» (Sir) به «عبدالبها» داد و عکس مخصوصی در آن مجلس برداشته شده که در «کتاب صبحی» دیده می شود. از این پس بهائیان نیز در کادر سیاسی انگلیسها وارد گردیدند و این نهر هم به رود تایمز ریخت»!(امیرکبیر و ایران، با مقدمه محمود محمود، چاپ اول، انتشارات بنگاه آذر)

حکومت عثمانی در جنگ با ارتش انگلیس که در ناحیه شامات و فلسطین واقع شد، تصمیم به قتل عباس افندی گرفت و تهدید کرد: اگر بزودی مصر را فتح کند در مراجعتش، عباس افندی را به صلابه خواهد کشید!

شوقی نیز از سوء ظن شدید فرمانده کل قوای ترک، جمال پاشا، سخن گفته و می افزاید: ویصریحاً اظهار داشت که چون از دفع دشمنان خارج، انگلستان فراغت یابد به تصفیه امور داخل اقدام و در اولین قدم عبدالبها را در برابر چشم مردم «مصلوب» و گور بها را منهدم و با خاک یکسان خواهد نمود.

حال مسئله اینجاست، دلیل این همه خشم فرمانده ارتش عثمانی در جنگ با انگلیس نسبت به عباس افندی و تصمیم وی به اعدام سرکرده بهائیت و تخریب قبر بها، چه بود؟ منابع غیر بهائی، علت این خشم را حمایت مؤ ثر افندی از انگلیس در آن هنگامه دانسته و بعضاً از واژه هایی چون «جاسوسی» و نظیر آن می دانند.

به قول اسماعیل رائین: خشم شدید جمال پاشا از عباس افندی، از «همکاری محرمانه و علنی بهائیان با قوای انگلیس» ناشی می شد «که در صدد تصرف فلسطین و حمایت از یهودیان بود» و عباس افندی گندم در اختیار ارتش نیازمند بریتانیا گذارد.

با این وصف، اینکه می بینیم امروزه مهره های بهائی از مرگ ملکه انگلستان در حزن و ماتم فرو رفته اند ریشه در عملکرد سردمداران فرقه آنان دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی