رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه فروردين ۲۰ ۱۴۰۳، ۰۱:۲۸ ب.ظ

فعالیت اقتصادی بهائیان مصداق محاربه با مسلمانان

استفاده از جاذبه های گردشگری و به اصلاح صنعت توریسم، موضوعی مورد توجه رژیم صهیونیستی بوده است چنانچه طبق اعلام رسانه های این رژیم تنها در سال ۲۰۰۷ دویست و دو هزار نفر در بخش گردشگری آن کار می‌کردند(۷٫۸ درصد از کل نیروی کار را تشکیل می‌دادند)

واضح است که برای راه اندازی صنعت توریسم و رساندن آن به سطحی که پدید آورنده منافع اقتصادی گردد مقدماتی نیاز است که ازجمله آن محیا سازی اماکن گردشگری است. حال موضوع قابل توجه اینجاست که امروزه بخش قابل توجهی از اماکن گردشگری در فلسطین اشغالی توسط تشکیلات و عناصر فرقه ضاله بهائیت بازسازی می شوند.

مسئله بسیار مهمتر نیز اینکه عمده هزینه بازسازی این اماکن توسط مهره های بهائی انجام می شود که در داخل ایران به فعالیت اقتصادی اشتغال دارند. تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در پوشش دریافت پول جهت بازسازی گور سردرگان فرقه که امروزه با نام باغ های حیفا شناخته می شود به جمع آوری پول از مهره ها می پردازد و از آنجا که باغ های مذکور به عنوان یکی از مهمترین اماکن گردشگری رژیم غاصب صهیونیستی محسوب می شود، پول های ارسالی از ایران توسط بهائیان جهت تقویت اقتصاد صهیونیست ها استفاده می شود. (متن پیام بیت العدل در این خصوص موجود است که از بهائیان جهت ارسال پول هنگفت به اسرائیل قدردانی کرده بود)

بر این مبنا فعالیت های اقتصادی بهائیان در هر سطحی که باشد در امتداد تقویت مالی رژیم صهیونیستی است و از این رو آنان جدای از منابع اطلاعاتی، به مثابه حامیان مالی و رسانه ای اسرائیل عمل می کنند. جالب است که بهائیان با هدف ایجاد بلوا و تخریب افکار عموم مدام در خصوص معضلات اقتصادی به شانتاژ رسانه ای می پردازند درحالی که با تمام توان نقش خود در این مسئله را کتمان می کنند.

در واقع بهائیان برای فرار از مسئولیت خیانت هایی که در زمینه های گوناگون مخصوصا اقتصاد کرده اند طریق هجمه و شانتاژ را در پیش گرفته اند تا با این کار نقش خود در جنایت علیه مردم غزه و همین طور خیانت علیه ملت ایران را کتمان کنند.

حال از طرفی هرگونه فعالیت اقتصادی بهائیان تیری بر پیکره مردم مسلمان فلسطین است چراکه نتیجه صنعت گردشگری اسرائیل که بهائیان بانیان آن هستند جز بمب، تیر و کودک کشی نیست و از طرفی نیز برای ملت ایران جز تنگی معیشت نتیجه دیگری ندارد.در هیچ جای جهان یک نحله جاسوسی که وابسته علنی به قوای متخاصم دارد نمی تواند در این سطح آزادانه به فعالیت اقتصادی بپردازد و نتیجه دستاورد های خود را با هدف لطمه به اقتصاد جامعه ای که در آن فعالیت داشته به کار بندد. پس داستان بهائیان از اساس حتی با سایر معاندان متفاوت است چراکه آن ها آگاهانه و عامدانه با بدترین دشمن ملت ایران همکاری می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی