رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه فروردين ۱۴ ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵ ق.ظ

اعتراف مسیحیان: رمضان در حزن و اندوه غزه است

 بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری رژیم منحوس صهیونیستی برای حفاظت از خود دچار بحران شده و هم در بیرون آمدن از بحران، دچار بحران شده است. اگر از غزه بیرون بیاد شکست‌خورده و اگر بیرون هم نیاید شکست‌خورده است. در چنین وضعیتی که رژیم اسرائیل به سر می‌برد، پایبندی به تمام اصول نظامی و جنگی را کاملاً کنار گذاشته و سرگیجه موجود تصمیم گیران رژیم، آن را به سقوط هرچه بیشتر انشاء الله نزدیک می‌کند.

علی‌رغم اعتراضات جهانی، قطعنامه شورای امنیت، محکومیت دیوان بین‌المللی دادگستری و غیره، بشریت همچنان شاهد جنایت‌های بی‌سابقه این رژیم صهیونیستی است. ماه مبارک رمضان امسال بدترین شرایط ممکن برای ملت فلسطین رقم خورد. طبق قوانین بین‌المللی، آتش‌بس در ماه رمضان بایستی صورت می‌گرفت اما رژیم صهیونیستی با سرگیجه‌ای که بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری برایشان حاصل‌شده، همچنان به جنایات وحشیانه خود در این ماه مبارک ادامه می‌دهند.

بسیاری از نشریات مسیحی، اعتراف کردند فلسطینی‌ها در میان جنگ، ویرانی و قحطی قریب‌الوقوع روزه می‌گیرند و بسیاری از مسیحیان ساکن در آمریکا و اروپا خشم و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی به شیوه‌های مختلف در فضای مجازی اعلام کرده‌اند.

خبرگزاری ان بی سی نیوز وضعیت بحران ساکنین غزه را این‌گونه برای مخاطبین خود تشریح کرد: در ماه رمضان معمولاً روحیه نشاط و شادی‌آور که با گردهمایی بر سر غذاهای سنتی و نماز جماعت مشخص می‌شود، امروز در غزه قابل‌تشخیص نیست. خانه‌هایی که زمانی با چراغ تزئین می‌شدند به آوار تبدیل‌شده‌اند و میزهایی که زمانی توسط خانواده‌ها احاطه‌شده بودند و مملو از مواد غذایی بودند، خالی هستند. به گفته مقامات غزه، در بحبوحه تشدید بحران بشردوستانه در منطقه محصور، که در آن بیش از 31000 نفر کشته و بیش از 25 نفر از گرسنگی جان خود را از دست داده اند ، بسیاری از مسلمانان به خدا پناه می‌برند و روزه را به‌عنوان گواهی بر ایمان تزلزل‌ناپذیر خود در طول دوران غزه می‌گیرند

جمعی از نویسندگان نشریه خبری واشینگتن پست، وضعیت مسلمانان آمریکایی را درباره ماه رمضان غزه در این نشریه به‌خوبی تشریح نمودند. در بخشی از خبر منتشرشده آمده است:


ماه رمضان که زمان شادی و تأمل است، امسال به‌طور معمولی در جوامع مسلمان در سراسر آمریکا خود را نشان داده است، زیرا بمباران بی‌امان غزه توسط اسرائیل این منطقه را به آستانه قحطی رسانده و بیش از 31000 کشته برجای گذاشته است. درحالی‌که جنگ هزاران مایل دورتر در حال انجام است، لکن شواهد ناگوار آن در مساجد ایالات‌متحده در این ماه مقدس بسیار آشکاراست، زیرا آنان دائماً منتظر اخبار مربوط به خانواده‌های محاصره‌شده در غزه هستند و تصاویر ویرانی را در رسانه‌های اجتماعی با یکدیگر به اشتراک گذاشته و مرور می‌کنند.

در خاتمه، علی‌رغم عصبانیت و ناراحتی هزاران مسیحی در اقصی نقاط جهان نسبت به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان، مسیحیان صهیونیستی بازهم عامدانه سکوت کرده و اجازه اظهارنظر هم به خودشان نمی‌دهند همچنان متعصبانه برای بقا رژیم صهیونیستی دعا می‌کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۴
انجمن رهپویان هدایت

غزه

مسیحیت صهیونیستی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی