رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه آذر ۲۲ ۱۴۰۰، ۰۴:۱۰ ب.ظ

شیاطین به خانه ها می آیند(بخش دوم)

رهپویان هدایت: مراجعه افراد به رمال ها، جن گیرها و دعانویسان قطع به یقین در مواردی که با اطلاع و از روی علم انجام می شود، مساوی شرک است. افراد زمانی سراغ اینگونه طماعان و گاه عناصر فاسدالاخلاق می رود که احساس می کنند آن شخص می تواند مشکل ایجاد شده را حل نموده و یا برای گشایش در موضوعی، برنامه و نسخه ای بدهد! این درحالی است که طیف مذکور گمان می کنند خداوند متعال، خود، امکانی برای حل مسئله ندارد!! و وسیله های تقرب به خداوند یعنی حضرات معصومین نیز نمی توانند مشکلات ایجاد شده را برطرف نمایند!! چنین رویکردی به قطع در نگاه اول شرک است چرا که قدرت خالق متعال و اهل بیت به کناری نهاده شده و به چند فرد معلوم الحال به عوان حلال مشکلات رجوع شده است.

در کتاب بحار الانوار جلد ۷۲ صفحه ۲۱۴ از امیرالمومنین (علیه السلام) نقل شده است، زنی به پیامبر اکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) مراجعه نمود و عرض کرد یا رسول الله، شوهری دارم با من تندی و خشونت می‌کند و من جادویی به کار بردم که محبت وی را به خود جلب کنم، حضرت فرمودند، اف بر تو باد؛ دینت را کدر و آلوده ساختی؛ فرشتگان نیک خدا، تو را لعنت کنند...  آن زن وقتی لعنت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) را شنید توبه نمود. باید توجه نمود که این زن حتی در مورد خلاف هم به جادو و سحر مراجعه نکرده بلکه برای جلب محبت همسرش رجوع نموده اما باز هم مورد عتاب و شماتت قرار گرفته است.

 و نیز از امام صادق (علیه السلام) نقل شده است که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند، هر کس به ساحر یا دروغ پردازی مراجعه کند و سخن او را راست داند، وی به تمام کتب آسمانی خدا کافر شده است. با توجه به این روایات و مستندات روایی موجود در متون دینی در این خصوص به راحتی می‌توان فهمید که مراجعه به اینگونه افراد برابر با شرک است.

باید گفت بهتر نیست به جای وقت گذاشتن برای رفتن نزد افراد ناآگاه و طماع، حضور در صفحات این عناصر، صرف هزینه های گزاف و ابتلا به ده ها درد و مشکل بعد از درگیر شدن و افتادن در دام این شیادان... نزد خداوند قادر متعال رفته و ملتمسانه از درگاه الهی درخواست نمود؟!

متاسفانه امروزه صفحات فالگیری و ارتباط با اجنه هزاران بازدید کننده داشته و در شبکه های اجتماعی هزارن دنبال کننده دارند اما آیا رواست به جای درخواست از شیاطین ( که در واقع حضور اجنه برای حل مشکلات افراد بیشتر به واسطه اجنه شیطانی صورت می گیرد) در محضر خداوند حاضر شده و یا اهل بیت عصمت و طهارت را واسطه قرار دهند؟

در واقع برای حل مشکل گرایش مردم به دعانویسی لازم است سطح آگاهی مردم بالا برود و این کاری است که رسانه‌های عمومی مسئولیت آن را بر عهده دارند. متاسفانه در کشور راه تمایز راست‌گو از دروغ‌گو وجود ندارد و هر کسی بتواند خود را در ظاهر آشنا با ذکر و دعا معرفی کند محل رجوع خواهد شد!

به همین دلیل است که عده‌ای شیاد و فریبکار با شبیه‌سازی و استناد به برخی گزاره‌های دینی و سوءاستفاده از سادگی و اضطرار مردم گرفتار و نیازمند، با ادعاهای بیهوده و دروغین خود را منشأ اثر معرفی می‌کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی