رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

در آستانه فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) به‌عنوان بزرگ‌ترین مراسم مذهبی و آیینی مسیحیت در جهان، وضعیت آشفته سرزمین مادری این پیامبر الهی مور غفلت و بی‌توجهی عمدی قرارگرفته است.

 محل تولد عیسی مسیح (ع) که برای تمامی مسیحیان جهان، از اهمیت و قداست بالایی برخوردار است امروز مشاهده می‌شود مسیحیان این سرزمین به خاطر سیاست‌های رژیم صهیونیستی، از حداقل امکانات رفاهی لازم، محروم شده‌اند.

به نقل از سایت کریستینیتی تودی، امروز زندگی و معیشت مسیحیان سرزمین‌های اشغالی، در آستانه کریسمس 2022، در وضعیت هشدار جدی قرارگرفته‌اند که متأسفانه رسانه‌های جهانی در این خصوص عامدانه سکوت کرده‌اند.

 در خبر منتشرشده برخی از مشکلات امروز مسیحیان را به شرح ذیل آورده است:

مسیحیان ساکن در سرزمین مادری عیسی مسیح، از داشتن امکانات اولیه پزشکی و خدمات درمانی محروم بوده و بسیاری از آنان با مشکلات و بیماری‌های فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. هزینه‌های بیمارستانی مانند عمل سزارین بسیار سنگین بوده و بسیاری از خانواده‌های مسیحی توان پرداخت این مبالغ را ندارند.

 به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت ورود توریست به مناطق اشغالی، وضعیت معیشتی و اقتصادی مسیحیان در آستانه ورشکستگی قرارگرفته است. رژیم غاصب صهیونیستی علی‌رغم اشراف و اطلاع از وضعیت آنان، باگذشت 20 ماه از این وضعیت بحرانی، هیچ‌گونه اقدامی را به عمل نیاورده  و صنعت گردشگری را در ورطه نابودی قرار داده است.

 از دیگر مشکلاتی که تمامی ساکنین مناطق اشغالی را با خود درگیر کرده است، بحث گرانی و افزایش قیمت مواد خوراکی در این سرزمین است. بسیاری از مسیحیان امروز به‌صورت اعتباری و اقساط مواد خوراکی موردنیاز خود را تأمین می‌کنند.

مسیحیان ساکن بیت لحم از تمامی مسیحیان جهان درخواست دارند که در جشن عید کریسمس برای رهایی آنان از این مشکلات طاقت‌فرسا و بهبود شرایط زندگی‌شان دعا کنند و هدایای مالی و غیرمالی خود را به ساکنین مناطق اشغالی برسانند. بسیاری از آنان به سوی سازمان ها و موسسات  بین المللی مسیحیان دست یاری دراز کرده اند.

جشن کریسمس 2022 برای مسیحیان سرزمین‌های اشغالی بسیار غم‌انگیز و ناراحت‌کننده است و جای تعجب است که چرا مسیحیان جهان و در رأس آنان پاپ و روسای واتیکان، توجهی به آنان نمی‌کنند.

جریان مسیحیت صهیونیستی تنها با حفظ نمادهای ظاهری آیین مسیحیت در فلسطین اشغالی، سعی داشته در درازمدت، حضور مسیحیان در این سرزمین را به طرق مختلف، کمرنگ کند و تا جایی که هیچ مسیحی در کشور فلسطین باقی نماند. متأسفانه با سکوت و غفلت عامدانه مسیحیان و سیاست‌های جریان مسیحیت صهیونیستی، بخش اعظمی از این سیاست خصمانه اجرا شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی