رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه آذر ۱۴ ۱۴۰۰، ۰۲:۳۵ ب.ظ

بهائیان در بحرین و امارات چه می کنند؟

رهپویان هدایت: تشکیلات فرقه ضاله بهائیت از چند سال قبل فعالیت خود را در کشورهای عربی ازجمله بحرین و امارات به‌شدت افزایش داده و امسال نیز به بهانه صدمین سالگرد سرکرده فرقه، به برگزاری مراسم در این کشورها پرداخته است.

درواقع، تشکیلات بهائیت که از اساس سیستمی جاسوسی- صهیونیستی است باهدف زمینه‌سازی برای عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم غاصب صهیونیستی فعالیت خود را افزایش داده و ازاین‌رو شعاری که برای برگزاری صدمین سال‌مرگ سرکرده فرقه انتخاب کرده "پیام‌آور صلح" می باشد.

پیش‌ازاین نیز سرکردگان بهائیت ازجمله عبدبها باهدف زمینه‌سازی جهت رخنه رژیم غاصب صهیونیستی، در فلسطین حاضر شدند و طبق برخی از اخبار معتبر به خرید زمین برای صهیونیست‌ها مبادرت کردند. با این وصف، فعالیت بهائیان و لفاظی آن‌ها در کشورهای عربی تنها باهدف تقویت رژیم غاصب صهیونیستی انجام می‌شود و جالب اینجاست که بحث پیام صلح نیز از طرف تشکیلات بهائیت به‌صورت یک طرفه به کشورهای عربی ابلاغ می‌شود چراکه بهائیان به‌هیچ‌وجه چنین شعارهایی را در مواجهه با رژیم غاصب صهیونیستی به کار نبرده و نمی‌برند.

حتی یک مورد هم وجود ندارد که تشکیلات بهائیت در موطن اصلی خود یعنی فلسطین اشغالی نسبت به صلح یا امثال آن سخنی به میان آورد. امروزه بهائیان عنوان می‌کنند مجاز به تبلیغ در مناطق تحت غصب رژیم غاصب صهیونیستی نیستند چراکه سردمداران فرقه به آن‌ها دستور داده‌اند از دعوت صهیونیست‌ها پرهیز کنند!!

این درحالی است که تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در اقدام اخیر خود مبادرت به تولید فیلم هایی به زبان عربی و راه اندازی سایت برای مردم بحرین و امارات کرده است. در واقع، همان طور که در متن نیز اشاره شد، فرقه های تشکیلاتی مانند بهائیت با هدف زمینه سازی برای سلطه صهیونیزم در کشورهای جامعه هدف حاضر می شوند و به فعالیت می پردازند. نکته قابل توجه اینجاست، زمینه سازی هایی که توسط این قسم فرقه ها انجام می گردد صرفا مادی نبوده و ابعاد روانی را هم شامل می گردد. برای نمونه عبدبها پیش از رخنه رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین مکرر به سلطه آنان و ورودشان اشاره می کند که در حقیقت وی کوشیده تا آمادگی ذهنی جهت نفوذ صهیونیست ها را ایجاد کند. گفته های مفصل این مهره خائن و شنیع در کتاب وارثان کلیم که توسط خود بهائیان منتشر شده موجود است.

میرزاحسینعلی، خدای خودخوانده بهائیان و پدر عبدبها، مکرر از تجمع و سلطه صهیونیزم در فلسطین خبر می داد، به‌ طوری‌که ده‌ها سال بعد، مجله های این فرقه ضاله با افتخار عنوان کردند گفته های بها پیرامون سلطه صهیونیزم در مطبوعات غربی هم منعکس شده است: «روزنامه‌ها[ی ایتالیا] در اهمیت امر مبارک مقالاتی نوشتند. حتی بشارات حضرت بها را به جهت بنی‌اسرائیل و عزت و اجتماع آنان را در سرزمین موعود و اسرائیل یادآوری نموده بودند.»( آهنگ بدیع، نشریه جوانان بهائی ایران، سال 1347، ش7 و 8، ص209)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی