رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه آذر ۶ ۱۴۰۰، ۰۲:۴۹ ب.ظ

پیشگویی مسیحیت صهیونیستی از انفجار قدس

رهپویان هدایت: فرقه‌های صهیونیستی از ابزار پیشگویی با قصد زمینه‌سازی برای اقدامات خود استفاده می‌کنند و ازاین‌رو بسیاری از مهره‌های این جریان با طرح پیشگویی‌هایی هدفمند، می‌کوشند به افراد القا کنند آنچه اتفاق رخ‌داده و ازقضا نفع رژیم غاصب صهیونیستی در آن است یک مشیت اجتناب‌ناپذیر می‌باشد.

مهره‌های مسیحیت صهیونیستی دراین‌بین، گوی سبقت را از سایر فرقه‌های صهیونیستی ربوده‌اند و مبلغان این نحله پیشگویی را به‌عنوان یکی از مناسک فرقه‌ای خود قرار داده‌اند. در حقیقت آن‌ها می‌کوشند تا در فرایند پیشگویی‌های هدفمند، مخاطب را نسبت به بروز مصائب و اعمال ضد انسانی آماده کرده و این وقایع را مشیت الهی عنوان نمایند. همچنین آن‌ها با القای اجتناب‌ناپذیر بودن این حوادث  و حواله دادن این افعال به خدا، درصدد برآمده‌اند تا رژیم غاصب صهیونیستی را تنزیه کنند.

برای نمونه در اینجا به یکی از مهم‌ترین پیشگویی‌های صهیونیستی می‌پردازیم. مسیحیان صهیونیست این‌گونه پیشگویی می‌کنند که روزی یک یهودی افراطی قدس را منفجر خواهد کرد تا در جای آن معبد سلیمان بازسازی شود، مراسم قربانی یهود از نو آغاز گردد و سپس نوبت به آرماگدون خواهد رسید.

حال، امروزه حفاری‌هایی به‌منظور کشف آثار معبد سلیمان در زیر قدس انجام می‌شود تا ثابت شود، معبد سلیمان در مکان فعالی قدس است. با توجه به مبنایی که ذکر شد، هدف فرقه‌های صهیونیستی از این پیشگویی آماده‌سازی اذهان عموم، برای انجام چنین اقدامی می‌باشد. درواقع صهیونیست‌ها اول می‌خواهند اطمینان از معبد سلیمان پیدا کنند و با توجه به زمینه‌سازی‌هایی که انجام داده‌اند اقدامات ضد انسانی خود را محقق کنند. آنچه دراین‌بین بسیار مورد تأکید مبلغان مسیحیت صهیونیستی است، حواله دادن جنایات صهیونیست‌ها به مشیت اجتناب‌ناپذیر خداوند است و درواقع آنان با افتراء بر خدا درصدد تنزیه رژیم غاصب صهیونیستی می‌باشند.

رونالد ریگان در سال 1983 درحالی‌که روی سخن وی با آیپاک(لابی یهود) بوده چنین گفته است: هنگامی‌که به پیامبران گذشته در عهد قدیم، کتاب مقدس و نشانه‌هایی که نبرد آرماگدون را پیشگویی می‌کند، بازمی‌گردم، از خود می‌پرسم: ممکن است نسل ما شاهد وقوع این نبرد باشد؟ باور کنید این پیشگویی‌ها به تأکید منطبق بر دوره‌هایی است که ما در کانون آن به سر می‌بریم.

 

ادامه دارد...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی