رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: سیاست‌های خصمانه رژیم اشغالگر قدس علاوه بر اینکه حق مسلم فلسطینیان مظلوم را پایمال کرده، بلکه حقوق مسیحیان ساکن مناطق اشغالی را هم سلب نموده و شرط ادامه زندگی برای آنان، سکوت در برابر سیاست‌های تبعیض‌آمیز یهودیان صهیونیستی است تا بتوانند از امکانات اولیه یک زندگی حداقلی برخوردار باشند.

 این مصائبی که مسیحیان ساکن در مناطق اشغالی، سال‌ها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، از چشم رسانه‌های خبری، کاملاً پنهان‌شده است. این شرایط به‌قدری بحرانی شده است که امروز مسیحیانی که در ابتدای تأسیس رژیم صهیونیستی معتقد بودند بازگشت یهودیان به سرزمین‌های اشغالی، مأموریت خداوند است اما امروز دچار تردید شدند که آیا واقعاً هدف از برنامه خداوند این بوده است؟

با افزایش تنفر و انزجار مسیحیان در مناطق اشغالی نسبت به رژیم صهیونیستی، امروز روسای جنایتکار اسرائیلی، برای مقابله با ظلم‌ستیزی مسیحیان، به‌شدت نیازمند حمایت‌های مسیحیان اوانجلیستی در کشورهای غربی هستند. آنان مسیحیان اوانجلیستی را در برنامه‌های تبلیغاتی‌شان ترغیب می‌کنند که بی‌وقفه حمایت‌های خود را ادامه دهند تا بتوانند درنبرد برای اورشلیم پیروز شوند.

در سال 2021، نتایج نظرسنجی‌های صورت گرفته در میان جوانان اوانجلیستی، به‌خوبی صدای مسیحیان ساکن مناطق اشغالی را منعکس کرد. امروز بسیاری از جوانان اوانجلیستی با حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی به‌شدت مخالف هستند و از کشیشان کلیسا درخواست دارند که درآموزه های‌شان، یک بازنگری اساسی صورت پذیرد. نظرسنجی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد 45 درصد از مسیحیان جوان اوانجلیستی از تأسیس کشور مستقل فلسطین حمایت می‌کنند و 42 درصد هم نسبت به حاکمیت رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی تردید دارند. تنها 3 درصد از جوانان اوانجلیستی به حمایت از رژیم صهیونیستی پایبند هستند. این آمارها برای یهودیان صهیونیستی باورکردنی نبوده زیرا در سال 2015 بیش از 50 درصد همین جوانان اوانجلیستی، خواهان مبارزه رژیم اسرائیل با ملت مظلوم فلسطین بودند.

جوانان اوانجلیستی بر این عقیده هستند یک رژیم آپارتاید اسرائیلی در مناطق اشغالی حکم‌فرما شده و به‌صورت مرتب، صدای اعتراض و مخالفت خود را در خصوص سیاست‌های خصمانه یهودیان صهیونیستی را به مقامات دولتی و نمایندگان کنگره می‌رسانند.

بنابراین، در دوره آخرالزمانی که یهودیان دائماً از آن خبر می‌دهند، شاهد هستیم موج مخالفت با صهیونیزم جهانی از قلب سرزمین موعود توسط خود مسیحیان به گوش تمام جهانیان رسیده و سیاست‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی در حال تجربه شکست‌های پی‌درپی بوده و حیات این رژیم منحوس  به خطر افتاده و نابودی آن نزدیک شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۲
انجمن رهپویان هدایت

رهپویان هدایت

مسیحیت

یهودیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی