رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه آبان ۱۸ ۱۴۰۰، ۰۲:۴۴ ب.ظ

آیا ترک عادت موجب مرض است؟


رهپویان هدایت: دنیا مملو از حوادث تلخ و شیرین و اتفاقات خوب و بد است. به‌طور روزانه همواره در سراسر عالم و در تمام کشورهای دنیا  اخباری خوب و مثبت مشاهده می‌شود و هم‌زمان باید نظاره‌گر اخبار بد هم بود. این غیرممکن است که کشوری در دنیا وجود داشته باشد که در طول روز، هفته، ماه و سال فقط اخبار مسرت‌بخش و موفقیت در آن باشد و هیچ مسئله منفی در آن مشاهده نشود برای منتشر نمودن.

کشور ما هم از این قاعده مستثنا نیست. در میان اخبار همواره می‌توان از موفقیت و تلاش برای بهبود مشکلات گفت و یا اخباری از نقص‌ها، کوتاهی‌ها و مشکلات ایجادشده و...

انصاف و اخلاق ایجاب می‌کند که هر دو را به‌نوعی توجه نمود و برای جلوگیری از ایجاد یاس و ناامیدی به مقوله اخبار مسرت‌بخش بیشتر توجه کرده اما درعین‌حال به حل گرفتاری‌ها همت ورزید و برای آن تلاش کرد.

اما برخی رسانه‌های غربی با چاشنی ناامید سازی مردم، تخریب انقلاب اسلامی و سیاه نمایی، دائماً در حال پمپاژ اخبار سیاه با درصد بزرگنمایی بالا هستند.

رسانه‌های مسیحیت صهیونیستی در زمره رسانه‌هایی هستند که در میان مروجان سیاهی و ترویج ناامیدی گوی سبقت را از دیگر فرقه‌ها ربوده‌اند. مسیحیت صهیونیست در برنامه‌ای بدون توقف به‌طور روزانه اخباری مملو از دروغ و بدون سند از قوه قضائیه، زندان و محکومیت‌ها منتشر می‌کند. این رویه را اما در انتشار اخبار مثبت از ایران اسلامی به‌هیچ‌وجه نمی‌توانید مشاهده کنید.

در بارزترین نمونه قوه قضائیه با موافقت رهبر انقلاب هرسال هزاران نفر را از محکومیت قطعی نجات داده و عفو می‌کند. این رفتار حسنه و مثبت در سال چندین بار اتفاق می‌افتد و شاید به‌طور میانگین هر دو ماه یک‌بار شاهد آن باشیم که به‌طور پیوسته بالای هزار نفر در این عفوها  از زندان رهایی می‌یابند و یا تخفیف می‌گیرند.

در سال 1400 و در آخرین نمونه که صورت پذیرفته است با عفو و تخفیف مجازات 3 هزار و 458 تن از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضائی نیرو‌های مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت شد. این عفو گسترده به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی(ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با پیشنهاد رئیس قوه قضائیه و موافقت امام خامنه‌ای صورت گرفت. در تشریح جزئیات آن باید که فقط 100 نفر از افراد دارای محکومیت اعدام و 76 محکوم امنیتی جزو عفوشدگان اخیر هستند.

این تنها یک نمونه از عملکرد اخلاقی و مثبت قوه قضائیه است که در سال 1400 چندین بار تکرار شده است. اما مسیحیت صهیونیست هیچ‌گاه اخبار مثبت کشور را در زمره اخبار سایت‌ها و رسانه‌های خود قرار نمی‌دهد.

گویا قرار نیست مسیحیان صهیونیست از کشور اخباری با بار مثبت را منتشر کنند تا هم بر روند افزایش ناامیدی بیفزایند و هم ذهنیت مردم را نسبت به انقلاب تغییر دهند و از سویی سیاهی‌های بی‌شمار مسیحیت را بپوشانند!

آیا واقعا ترک عادت موجب مرض است؟! رفتار مسیحیان صهیونیست شاید این باور را تغییر دهد! حقیقتاً اگر مسیحیان تبشیری این عادت دروغ‌گویی، سیاه نمایی و بی‌اخلاقی را ترک کنند موجبات مرضی را برای خود فراهم آورده‌اند؟! یا در نقطه مقابل و عکس آن به‌مرور راستی و حقیقت برای آنان بیشتر روشن می‌شود و مرض را از آن می‌زداید که فی قلوبهم مرض...؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۸
انجمن رهپویان هدایت

مسیحیت تبشیری

میسحیت صهیونیستی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی