رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه آبان ۱۶ ۱۴۰۰، ۰۸:۵۱ ق.ظ

نفوذ فرهنگی بهائیان در فضای مجازی

رهپویان هدایت: تشکیلات بهائیت باهدف حذف آن دسته از باورهای اسلامی که مانعی برای صهیونیست جهانی محسوب می‌شود، فعالیت می‌کند. موضوعاتی چون جهاد، امربه‌معروف، نهی از منکر، مهدویت، حجاب و پرهیز از مهمانی‌های بی‌بندوبار و همچنین نفی ربا ازجمله اموری هستند که در اسلام به‌عنوان عمل صالح محسوب می‌شوند. این در حالی است که تشکیلات بهائیت با صراحت و به نحو علنی عنوان کرده که با این باورها مخالف است و از مهره‌های خود نیز خواسته تا در راستای منزوی کردن آن‌ها اقدام کنند.

امروزه مهره‌های فرقه ضاله بهائیت طبق دستور تشکیلات در فضای مجازی فعالیت می‌کنند و اغلب با کتمان هویت فرقه‌ای خود به مقابله باارزش‌های گفته‌شده می‌پردازند. مهره‌های بهائی بیشتر خود را با عناوینی چون مربی، معلم اطفال و همچنین آموزش‌دهنده موسیقی معرفی می‌کنند و بعد به‌طور غیرمستقیم درصدد نفی ارزش‌های اسلامی برمی‌آیند.

 بررسی‌ها نشان می‌دهد تمام مهره‌های بهائی که در فضای مجازی مخصوصاً اینستاگرام با موضوع مربی‌گری اطفال فعالیت می‌کنند از محتوایی را به کودکان القا می‌کنند که آنان را نسبت به حفظ باورهای اسلامی سست نماید.

برای نمونه بهائیان مکرر از صلح به کودکان می‌گویند درحالی‌که در قرائت آن‌ها از صلح، عدم جهاد و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی مصداق این امر محسوب می‌شود. همچنین مربیان بهائی همگی بدون حجاب و در برخی موارد نیز با پوشش‌های زننده به ارتباط با اطفال مبادرت می‌کنند.

در حقیقت بهاییان می‌خواهند با این کار اطفال نسبت به بی‌حجابی بی‌تفاوت بار آیند و همچنین با قبح شکنی باب را برای سایرین باز کنند تا فعالیت زنان آن‌هم به نحو بی‌حجاب در خصوص آموزش اطفال عادی‌سازی شود. نکته قابل‌توجه اینجاست مهره‌های بهائی اغلب در این صفحات هویت فرقه‌ای خود را علنی نمی‌کنند.

این رویه یعنی کتمان هویت فرقه‌ای و رخنه در بسترهای آموزشی در بهائیت مسبوق به سابقه است چنانچه بهاییان خلخال برای صبحی چنین نوشته‌اند که: چون اسم شما به گوش بعضی از اهالی رسیده و ما می‏خواهیم جمعی در اینجا تربیت(بهائی) شوند لذا خواهش می‏کنیم که در ورود خود به مرکز خلخال خود را صبحی معرفی نکنید و بهائی ندانید و خود را به اسم معلم معرفی کنید تا مردم از شما دوری نکنند تا بهتر بتوانید با مردم معاشرت کنید(خاطرات سقوط و انحطاط فضل الله مهتدی صبحی ص140)

دعوت تشکیلات بهائیت از مهره‌ها برای رخنه در بسترهای آموزشی اطفال درحالی‌که است که فعالیت مهره‌های بهائی پیرامون این موضوع در مناطق تحت غصب رژیم غاصب صهیونیستی ممنوع است. درواقع صهیونیست‌ها خود می‌دانند تشکیلاتی که خود به راه انداخته‌اند حاوی چه باورهای عقب‌مانده و بنیان افکنی است و ازاین‌رو حتی آنان نیز تشکیلات بهائیت را در تبلیغ، خارج از محدوده خود حمایت می‌کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی