رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه آبان ۲۶ ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹ ق.ظ

حقوق بشر واقعی در زندان های لندن

یکی از ابزارهای ظالمانه کشورهای غربی که برای تحقق سیاست‌های خصمانه خود در جوامع بشری استفاده می‌کنند، موضوع حقوق بشر است. دول غربی با تکیه‌بر موازین به‌ظاهر حقوقی و انسانی، اعلامیه جهانی حقوق بشر، می‌خواهند صلح پایدار وزندگی مسالمت‌آمیز را برای جهانیان برقرار سازند.

 با نگاهی به جوامع غربی، این حقیقت برای ما روشن می‌شود که حقوق بشری که مدعی آن هستند چیزی جز دروغ و فریب جوامع انسانی نبوده و برخلاف مداخله جویی های که کشور های جهان دارند، در ساختار حاکمیتی‌شان، اثری از مبانی به‌ظاهر متعالی حقوق بشر مشاهده نمی‌شود.

در این مجال قصد داریم، تنها با نگاهی به اخبار و جراید رسمی انگلیس در یک ماه گذشته، کیفیت و نحوه اجرای حقوق بشر در زندان‌های این کشور پیشرفته تهی از مبانی اولیه انسانیت را بیان کنیم و قضاوت را بر عهده شما بگذاریم.

 طبق گزارش ایندیپندنت، مدارک منتشرشده درباره زندانی به نام اوخیل، نشان می‌دهد کودکان و نوجوانان زندانی بین 12 تا 17 سال، در طول شبانه‌روز؛ 19 ساعت را در سلول‌های خود نگهداری می‌شوند و در برخی روزها این زمان به 23 ساعت در روز می‌رسد. چندی پیش، مرکز رینزبروک گزارشی منتشر کرده بود مبنی بر اینکه در این مرکز، کودکان ۲۳.۵ ساعت از شبانه‌روز را در سلول‌های خود بازداشت بوده و تحت رژیم‌های غذایی شدید قرار داشتهاند.

گزارش کمیته دادگستری انگلیس در ماه سپتامبر 2020، حاکی از آن است که ۷۰ درصد از زندانیان در انگلیس از مشکلات سلامت روانی رنج می‌برند و کارشناسان به‌صراحت اعلام کرده‌اند که دیوانه شدن آنان اکنون یک واقعیت روزمره است. اپیدمی مواد مخدر در زندان‌های انگلیس غیرقابل‌کنترل شده است. انگلیس در حال حاضر ازنظر تعداد زندانیان به ازای جمعیت، از همسایگان اروپای غربی خود پیشی گرفته است؛ به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در انگلیس، ۱۳۸ نفر در زندان‌ها به سر می‌برند.

بنا بر گزارش «ایندیپندنت»، دولت انگلیس به تسریع توزیع مخفیانه اسپری پاوا (نوعی اسپری فلفل قوی) در زندان‌های مردان در اوج شیوع کرونا متهم شد. مدیر صندوق اصلاحات زندان (PRT) انگلیس خواستار منع استفاده از افشانه‌های پاوا در زندان‌هایی شد که استفاده آن غیرضروری، نامتناسب و ناایمن تشخیص داده‌شده است. این هشدار در پی آن صادر شد که ناظر زندان در پی بازرسی‌های اعلام‌نشده از شماری از زندانها، نگرانی‌هایی جدی در مورداستفاده از اسپری مطرح کردند. اسپری پاوا در حال حاضر در ۸۱ زندان از ۹۰ زندان سربسته بزرگ‌سالان در انگلیس استفاده می‌شود. در ۱۲ ماه منتهی به ماه می ۲۰۲۱، بیش از 17 حادثه جدی از استفاده از پاوا در زندانهای انگلیس ثبت‌شده است.

 همانطورکه گفتیم فریب و دروغ‌گویی مدعیان حقوق بشر این‌گونه روشن می‌شود، کشوری مثل انگلیس، با کتمان عمدی معضلات و آشفتگی‌های گسترده‌ای که در زندان های آن کشور وجود دارد، دادگاه‌های محاکمه برای سایر کشور های جهان تشکیل داده و بدون ارائه مدارک و مستندات محکمه‌پسند، به میل و اراده خود، مجازات کیفری برای آنان در نظر می‌گیرد!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی