رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش گروه رصد فضای مجازی رهپویان هدایت: بررسی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نشان می دهد که رفتارهای نادرست رهبران و خادمین و مسئولین کلیساها، خشم عده زیادی از مسیحیان را برانگیخته است و فضای مجازی را فرصتی مناسب دیده اند تا به بیان انتقادات و گلایه های خود بپردازند.

گویا فضای حقیقی محل مناسبی برای ابراز اعتراضات اعضای کلیساهای ایران نبوده است، که آنها این چنین با غنیمت شمردن فرصت پیش آمده و بدون نگرانی از اخراج و برخورد نادرست و برچسب زنی و ...، به افشاگری های کم سابقه در خصوص عملکرد مسئولین کلیساها می پردازند.

افشای فسادهای مختلف اعم از مالی و اخلاقی و ... در بین رهبران و مسئولین و خادمین کلیساهای پروتستانی ایران، خصوصا کلیساهای انجیلی و جماعت ربانی از جمله آنها است که با واکنش متفاوت کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

انتقاد به ریزش های شدید اعضای کلیساهای ایران که در پی اختلافات گسترده در کلیساها و باندبازی و تبعیض در کلیسا به وجود آمده بوده است، از جمله افشاگری هایی است که در فضای مجازی بسیار شاهد آن هستیم .

در یکی از این موارد، فردی که خود از اعضای سابق کلیسای جماعت ربانی بوده است، از رفتار نادرست انتظامات و رهبران کلیسا بسیار کلافه شده بوده و اقدام به نامه نگاری با سورن سرکیسیان، ناظر کلیساهای جماعت ربانی ایران کرده است که با واکنش نامناسب وی مواجه شده است.

وی که انتظار برخورد مناسب تر و مسئولانه تری را از ناظر کلیسا داشته است، برعکس با واکنش تند و غیر اخلاقی وی مواجه شده است و از این رو اقدام به انتشار محتوای نامه خود بر روی شبکه اجتماعی کرده است.

در بخشی از این مطلب، وی ریزش بی سابقه اعضای کلیسای جماعت ربانی را به عملکرد نادرست مسئولین و رهبران کلیسا نسبت داده است و بدون ذکر نام به کسانی اشاره می کند که به علت رفتارهای نامناسب با آنان برای همیشه از کلیسا رفته اند و دیگر بازگشتی به آن نداشته اند .

کسانی که با وعده سراب مانند محبت، به کلیسا می آمده اند و بر عکس با نفرت و خشونت مسئولین کلیسا مواجه می شده اند، به واقعیت درونی کلیسا پی می برده و  قطع ارتباط را به آمدن کلیسا ترجیح می داده اند.

وی به پارتی بازی و تبعیض گسترده و فراگیر در کلیسا اشاره کرده است و گفته است که در موقع مراسم ها افرادی که از نزدیکان رهبران و خادمین کلیسا بوده اند در جاهای خوب می نشسته اند و از آن ها پذیرایی ویژه به عمل می آمده است.

بنا به این افشاگری، افراد معمولی، همیشه در آخر جلسه نشانده می شده اند و حتی از آنها پذیرایی هم به عمل نمی آمده است و حتی در مواقعی مورد مسخره آنها نیز واقع می شده اند.

وی از اختلافات و نفرت های موجود در کلیسا بسیار گله مند بوده و آن را به صورت قطعه شعری در آورده و برای ناظر کلیسا فرستاده بوده است که بنا به اقرار خودش، با واکنش سرد و منفی وی مواجه شده است.

البته گستردگی این انتقادات، به اینجا نیز ختم نشده است و دامنه آن به شبکه های ماهواره ای نیز کشیده شده است که این امر نشان دهنده عمق فاجعه درون کلیساها است که بدین شکل در مقابل این پدیده، در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای واکنش نشان داده می شود.

رضا صفا یکی از مجریان صهیونیست شبکه ماهواره ای نجات، در برنامه ای که اخیرا از این شبکه پخش شد، تلویحا به رهبران کلیساها حمله ور شد و از آنها خواست که با رفتار مناسب با اعضا برخورد کنند .

وی که  اعضای کلیسا را گوسفند می نامید به شبانان توصیه کرد که به گله ها حکومت نکنند.

وی برای نشان دادن نمونه ای از برخورد درست یک رهبر کلیسا، به واکنش خود در مقابل راهنمایی خواستن دیگران اشاره کرد و گفت: من نظر خودم را به آنها تحمیل نمی کنم.

این در حالی است که وی در برنامه هایش، فتواها و باید و نبایدهای زیادی را صادر می کند و حتی راجع به مسیحیانی که طرفدار رژیم صهیونیستی نیستند، حکم صادر می کند و آنها را مسیحی نمی داند.

گفتنی است این اختلافات به سران فرقه مسیحیت صهیونیستی نیز سرایت کرده است و افرادی چون رضا صفا، هرمز شریعت، کامران کریمی، الناتان باغستانی، ادوارد هوسپیان مهر و ... بر سر مسائل زیادی از جمله الهیاتی،مالی،سیاسی و ... با یکدیگر اختلاف شدیدی دارند و به دلیل عدم تحمل یکدیگر مجبور شده اند که هر کدام با دریافت بودجه از سرویس های جاسوسی غربی ،شبکه یا سازمانی جداگانه تاسیس کنند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی