رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه آذر ۳۰ ۱۳۹۹، ۰۵:۰۵ ب.ظ

اقدام سخیف مبلغ تبشیری در تماس با شهروندان

رهپویان هدایت: در مسیحیت تبشیری مفاهیم معنوی عقلانی وجود ندارد و از این رو، یک ساختار غیر منطقی اساس آن را تشکیل می دهد. نتیجه این ساختار غیر منطقی را در عملکرد  مهره ها و مبلغان این جریان به وضوح می توان مشاهده کرد. اخیرا یکی از مبلغان مسیحیت تبشیری که در شبکه های ماهواره ای فعالیت دارد مبادرت به تماس تلفنی با برخی شهروندان کرده و برای آنان مزاحمت ایجاد می کند. وی با این بهانه که این افراد در شبکه برای او پیام گذاشته اند با شماره های آنان تماس گرفته و با ادبیاتی سخیف در صدد مجادله با آنان بر می آید.

در حقیقت با توجه به عدم استقبال از برنامه های شبکه های تبشیری این طیف به اینگونه رفتارهای سطحی و سخیف روی آورده اند و سعی دارند تا با اینگونه اقدامات خود را فعال نشان دهند. مبلغ تبشیری که در سطور بالا به وی اشاره شد افرادی که اغلب بی سواد بوده یا اطلاع چندانی از مبانی دینی ندارند را شناسایی کرده و در صدد تماس با آنان بر می آید. او پس از تماس با این طیف با سفسطه و مغلطه های فراوان سعی می کند تا اذهان افراد را نسبت به اورهای شان خراب کند.

در واقع فقر معنوی و عقلی در مسیحیت تبشیری موجب گردیده تا مهره های این جریان به چنین شیوه های تبلیغی روی آورند. امروزه شبکه های تبشیری به حدی از نظر مخاطب و به تبع آن تماس گیرنده تهی شده اند که مهره های این جریان خود در صدد تماس با افراد بر می آیند. جالب است که شبکه های تبشیری ماهوراه ای و گردانندگان آن ها حتی از ابتدایی ترین روش های ارتباطات و ادبیات گفت و گو نیز بهره ای نبرده اند و به جای اینکه منتظر تماس مخاطب باشند خود مبادرت به تماس با افراد می کنند.

نکته قابل توجه اینجاست که اگر مبلغان تبشیری کمی انصاف و انسانیت داشتند به جای تماس با افرادی چون پیرزنی کم سواد یا کارگری کم اطلاع فردی مطلع به مبانی و اصول دین شناسی را برای مباحثه انتخاب می کردند. تجربه نشان داده مبلغان تبشیری در مواجهه با افراد مطلع و اهل علم با بهانه های واهی یا تهمت و توهین به آن ها از میدان می گریزند و تنها در جایی که جهل و بی اطلاعی باشد به دنبال مقاصد فرقه ای خود بر می آیند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی