رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه ارديبهشت ۳۱ ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶ ق.ظ

اقلیت تبشیری ها باید حق انتخاب اکثریت داشته باشند!

آژانس خبری مسیحیان ایران، «محبت نیوز» همان گونه که پیش تر نیز با عملکرد خود نشان داده است ، از وارد شدن به مناقشات سیاسی و دعواهای حزبی اجتناب خواهد کرد اما انتشار اخبار سیاسی و اجتماعی و فرهنگی مهم روز را که ارتباط با زندگی و سرنوشت مردم دارد را هرگز از یاد نخواهد برد.

بنا به نظر دیکته شده تحریریه «محبت نیوز» برای مسیحیان ایران، با وجود اینکه بنابر اصل سیزدهم قانون اساسی مذاهب کلیمی، مسیحی و زرتشتی به رسمیت شناخته شده‌اند، اما در حقوق سیاسی با مسلمانان شیعه مذهب برابر نیستند.

این سایت خبری که وابستگی آن به اردوگاه جریان صهیونیست مسیحی محرز است اقلیت های دینی و مذهبی در چارچوب حاکمیت دینی را دارای محدودیت‌های قانونی و فراقانونی بسیاری برای شرکت در انتخابات می داند و یکی از نابرابری‌ها را طبق 115 قانون اساسی شیعه بودن رئیس جمهوری نام می برد.

این در حالی است که تا چندی پیش اربابان «محبت نیوز» در کشورهای خودشان به هیچ عنوان حتی حق نماینده مجلس شدن را به مسلمانان نمی دادند و در حال حاضر هم به هیچ عنوان یک مسلمان نمی تواند از سیستم های پیچیده انتخاباتی ریاست جمهوری یا نخست وزیری آن کشورها بالا بیاید و خود را کاندیدای احراز پست بالاترین مقام اجرایی کشور کند.

از سوی دیگر اگر این سایت معتقد به دموکراسی است، باید اکثریت مطلق جمعیت مسلمان و شیعه را بپذیرد و مدعی نباشد که رئیس جمهوری ایران اسلامی از میان اقلیت مذهبی باشد و نباید جمعیت 70 هزارنفری مسیحیان را در مقابل جمعیت 75 میلیونی ایران به رخ بکشد چرا که تنها حدود یک دهم درصد از جمعیت ایران متعلق به مسیحیان است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی