رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

وبلاگ شناخت مسیحیت:
دینا نوکیش مسیحی در مصاحبه‌ای می‌گوید: قبل از این، من از مسیحیت بدم می‌آمد؟

* آیا مسلمانان از مسیحیان تنفر دارند؟ قرآن در این باره چه می‌گوید؟
هر یک از مسلمانان و یهود و نصارى و صابئان (پیروان حضرت یحیى) که از روى حقیقت به خدا و روز قیامت ایمان آورد و نیکوکارى پیشه کند، البته آنها از خدا پاداش نیک یابند و هیچ گاه بیمناک و اندوهگین نخواهند بود (بقره/ 62).

و یا در سوره مائده آیه 69 آمده است:
البته هر کس از گرویدگان به اسلام و یهودان و ستاره‏پرستان و نصارى که به خدا و روز قیامت ایمان آورد و نیکوکار شود هرگز آنان را ترسى و اندوهى (در عالم آخرت) نخواهد بود.

در همین سوره آیه 82 آمده است:
هر آینه دشمن‏ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان را خواهى یافت، و بامحبت تر از همه کس به اهل ایمان آنان را که گویند: ما نصرانى هستیم. این (دوستى نصارى نسبت به مسلمین) بدین سبب است که برخى از آنها دانشمند و پارسا هستند و تکبر و گردنکشى (بر حکم خدا) نمى‏کنند.

در قسمت دیگری از مصاحبه او اقرار می‌کند که این اولین بار است که به حضرت عیسی ایمان آورده است. درحالی‌که ما مسلمانان به حضرت عیسی (ع) ایمان داریم و بعد از نماز عشاء آیاتی در این زمینه را قرائت می‌کنیم:

ءَامَنَ الرَّسُولُ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْهِ مِن رَّبِّهِ وَ الْمُؤْمِنُونَ کلُ‏ٌّ ءَامَنَ بِاللَّهِ وَ مَلَئکَتِهِ وَ کُتُبِهِ وَ رُسُلِهِ لَا نُفَرِّقُ بَینْ‏َ أَحَدٍ مِّن رُّسُلِهِ وَ قَالُواْ سَمِعْنَا وَ أَطَعْنَا غُفْرَانَکَ رَبَّنَا وَ إِلَیْکَ الْمَصِیر

این رسول به آنچه خدا بر او نازل کرده ایمان آورده و مؤمنان نیز همه به خدا و فرشتگان خدا و کتب و پیغمبران خدا ایمان آوردند (و گفتند) ما میان هیچ یک از پیغمبران خدا فرق نگذاریم، و (همه یک زبان و یک دل) اظهار کردند که ما (فرمان خدا را) شنیده و اطاعت کردیم، پروردگارا، ما آمرزش تو را خواهیم و (مى‏دانیم) بازگشت همه به سوى توست (بقره/ 285).

کسانی که اسلام را ترک کرده‌اند نه اسلام را شناخته‌اند و نه مسیحیت را. اگر اشکالات اعتقادات مسیحیت را می‌شناختند هرگز آن را به عنوان یک عقیده درست نمی‌پذیرفتند؛ چگونه عیسی خداست درحالی‌که روی زمین آمده است و مانند دیگر انسان‌ها زندگی کرده است و بعد هم از دنیا رفته است. چگونه تثلیث با توحید سازگار است؟ چگونه ....

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی