رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه مرداد ۲۷ ۱۴۰۳، ۱۰:۰۷ ق.ظ

ترامپ، ناجی مسیحیان صهیونیست

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق و فاسد آمریکا را باید عنصر بسیار مهمی برای مسیحیان صهیونیست در سراسر جهان دانست. وی علاوه بر دارا بودن ثروت هنگفت، ارتباط بسیار نزدیکی با لابی های قدرتمند یهودی در آمریکا دارد و همین رابطه از دلایل حضور وی در صحنه سیاست آمریکاست.

به عنوان بخشی از این رابطه دو سویه می توان به ارتباط ترامپ با سرمایه دار صهیونیستی حامی اسرائیل به نام میریام ادلسون اشاره کرد. در ماه‌های اخیر ترامپ بارها با وی دیدار داشته و ادلسون بیش از ۱۰۰ میلیون دلار به کمپین‌های انتخاباتی ترامپ در گذشته کمک کرده است. انتظار می‌رود که ادلسون دوباره در انتخابات ۲۰۲۴ به ترامپ کمک کند.

ترامپ اخیرا در گفتگویی ضمن حمایت کامل از رژیم صهیونیستی و اشاره به حمایت دولت خود از آن چنین گفته است: "در دوران ریاست جمهوری من، بیشترین حمایت از اسرائیل انجام شد. اگر دوباره رئیس‌جمهور شوم، قوی‌ترین حمایت را از اسرائیل انجام خواهم داد."

ترامپ همچنین برای متقاعد کردن مسیحیان صهیونیست در آمریکا، روش رقیب هراسی را در پیش گرفته و در سخنانی علیه کامالا هریس از حزب دموکرات او را به دشمنی با یهود و رژیم صهیونیستی متهم کرده است. او چنین گفته:

«[اگر هریس به قدرت برسد] اسرائیل از بین می‌رود. از بین می‌رود. یک سال پیش و حتی دو سال پیش هیچ وقت فکر نمی‌کردم این حرف را بزنم

وی در ادامه برای ایجاد مبنای مذهبی و سوءاستفاده از تعصبات غلط مذهبی مخاطبین خود، با اشاره به مسئله موهوم سرزمین مقدس اشاره کرده و می گوید:

«[اسرائیل]نمی‌تواند با این مسئله به راحتی مقابله کند. نباید اجازه دهیم هیچ کدام از این اتفاق‌ها رخ دهد. باید این نوامبر رأی بدهیم. اگر کامالا برنده شود ارتش تروریست‌ها جنگی بی‌امان برای برون راندن یهودی‌ها از سرزمین مقدس به پا خواهند کرد

ترامپ از سویی از حمایت لابی های یهودی در آمریکا بهره می برد و از سویی دیگر تمام حمایت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام و اعمال می کند. همچنین وی خود را در آمریکا به عنوان ناجی اسرائیل با مبانی مذهبی معرفی کرده و رقبای خود را به دشمنی با یهود و در نتیجه دشمنی با مبانی مذهبی کتاب مقدس متهم می کند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی