ترویج مسیحیت صهیونیستی از طریق بازی های اندروید گوشی همراه+ عکس
رسانه ها از نسل سنتی آن تا نسل فرامدرن امروز، همیشه بازوان مورد اعتمادی برای استحاله فرهنگی جوامع هدف مورد استفاده نظام سلطه قرار گرفته است.
یکی از رسانه های فرا مدرن امروزی، بازی های مجازی هستند که این فرقه منحرف سعی کرده است همراه با پیشرفت های علم و فناوری، نهایت استفاده را از این ابزار نوین ارتباطی ببرد.
یکی از بازی های مجازی اندرویدی که در گوشی های همراه مورد استفاده قرار می گیرد، بازی فوتبال بین تیم های مطرح جهان است، که گیمر در مراحل پایانی بازی، به مسیحیت دعوت می شود!
تصویر بازی فوتبال که در قسمت بالای نتیجه، دعوت به مسیحیت دیده می شود!
سرمایه گذاری کلان بر روی این حوزه از ابزار انتقال فرهنگ، بسیار جالب توجه است؛ به نحوی که بودجه تولید یک بازی رایانه ای با محتوای صهیونیستی، بیست برابر بودجه بنیاد بازی های رایانه ای است.
با اندکی تامل در این سرمایه گذاری راهبردی، می توان به اهمیت انواع بازی های مجازی در تهاجم و شبیخون فرهنگی به فرهنگ اسلام و مسلمانان پی برد.
با توجه به رابطه دو طرفه بین گیرنده و فرستنده پیام در بازی های مجازی، گیمر دیگر شخص منفعلی نیست که یک طرفه دریافت کننده باشد و خود در آن حضور فعال و اثرگذاری را دارد و از این رو مورد استقبال گسترده جامعه هدف خصوصا نوجوانان و جوانان قرار می گیرد.
ابزارهای نوین رسانه ای با توجه به اینکه معمولا از طرف کشورهای غربی ساخته و روانه بازار می شوند، همیشه به عنوان وسیله ای برای کنترل فرهنگی کشورهای مقاوم در برابر سلطه، مورد استفاده قرار می گرفته است.
رسانه های مدرن همچون شبکه جهانی اینترنت و شبکه اجتماعی فیس بوک و توئیتر و یوتیوب و نرم افزارهای واتساپ و وایبر و ... به وسیله هایی برای بسط سلطه و به انقیاد کشیدن ملت های آزاده، نیز مورد استفاده گسترده جریان مسیحیت صهیونیستی قرار می گیرد.
با توجه به اینکه مالکیت و کنترل شبکه های ماهواره ای تلویزیونی و رادیویی و روزنامه ها و ابزارهای نوین رسانه ای، در دست سرمایه داران صهیونیست قرار دارد، از این رو سیاست گذاری ها و فرماندهی آنها نیز توسط این افراد صورت می گیرد.
گفتنی است ناتوی فرهنگی که در واقع پیمان نانوشته کشورهای غربی برای تسلط بر فرهنگ اسلامی مسلمانان جهان و در راس آن جمهوری اسلامی ایران است، بخش قابل توجهی از بودجه خود را برای مسیحی سازی مسلمانان قرار داده است که رسانه ها اعم از سنتی و مدرن و فرامدرن قسمت اعظم این بودجه را به خود اختصاص داده اند.