رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: برنامه تخریب و جنگ افروزی که نقش عمده طراحان و فعالان اصلی آن را صهیونیست‌ها ایفا کردند، حال چه صهیونیست یهودی و چه صهیونیست مسیحی.

اما در این سالهایی پر تلاطم این مدافعان حقیقی مردم و مظلومان منطقه بودند که به یاری مردم شتافند و در مقابل این نقشه جنایتکارانه ایستادند. مسلمانانی از ایران، عراق، افغانستان، سوریه و لبنان و پاکستان که همه تحت فرماندهی ایران اسلامی به میدان آمدند و در مقابل وحشی گری‌های صهیونیست‌هی مسیحی و یهودی و هابیون پیرو آنان ایستادند.

حال بعد از گذر زمان و فرو نشستن آتشی که مسیحیان و یهودیان صهیون به همراه وهابیت به راه انداختند پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های دنیا به عراق آمده است!!

اینکه چرا این چنین چهره‌ای که ادعای رهبری صلح برای دنیا را دارد حاضر نیست در زمان جنگ‌ها خود را نشان دهند و آنان که بیشتر با او موافقند( امریکا و رژیم صهیونیستی) را سر جای خودشان بنشاند سوال مهمی است که هرگز جوابی به آن داده نشده است.

 

سوال دیگر اینجاست که مگر شما پیروان مسیح نیستید!؟ چرا به شیوه حضرتش عمل نمی‌نمایید؟! اگر هستید آیا حضرت مسیح اجازه می‌داد حتی یک زن و کودک در سوریه و عراق به بردگی در آید!؟ آیا ایشان اجازه می‌داد حتی به یک زن در گروه‌های وحشی تروریستی وهابی صهیونیستی تجاوز شود؟! آیا اجازه ویرانی حتی یک خانه را می داد!؟ و....

در صورتی که ده‌ها هزار زن و کودک به بردگی در آمدند، ده‌ها هزار زن و کودک آواره شدند، هزاران زن به بردگی جنسی در آمدند و صده‌ها هزار خانه ویران شد.

حال آیا اگر حضرت مسیح می‌بود اجازه این اتفاقات را می‌داد و آیا ایشان هم مانند جناب پاپ! بعد از تمام شدم بلا و در کمال امنیت و با هزینه امنیتی بسیار بالا پای به عراق می‌گذاشت.

این‌ها بماند، آیا حضرت مسیح در آن دوران جانب آسیب دیدگان و مظلومان را می‌گرفت یا نستجیر بالله در کنار تروریست‌ها قرار می‌گرفت؟! آیا حضرت اجازه صدور اسلحه و مهمات امریکایی انگلیسی و اسرائیلی را برای تروریست‌ها می‌دادند!؟

آیا حضرت برای تیمار و مداوای مجروحان و مظلومان این جنایت وحشتناک می‌رفت یا تروریست‌ها را درمان  می‌کرد!!(مانند آنچه اسرائیلی‌ها و امریکایی‌ها انجام دادند.)

شرمنده ایم که آیا و سوال زیاد است جناب عالیجناب!

کاش پیرو مسیح می بودید تا این پرسش‌ها کم می‌شد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۹

نظرات (۲)

عالی بود
سلام

مطلب خوبی بود

اگه اهل قلیونی اما سلامتیت برات مهم تره به ما سر بزن.

سنگ بخار الیستیم بدون ضرر بهترین جایگزین تنباکو

elisteam.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی