رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه بهمن ۶ ۱۴۰۰، ۱۱:۲۲ ق.ظ

خدمت بی‌بدیل نورعلی الهی به دشمنان شریعت اسلام

 

رهپویان هدایت: آموزه‌های انحرافی نورعلی الهی پیر و مراد دراویش اهل حق نسبت به سایر فرق تصوف از شدت و حدت بسیار بالایی برخوردار است. باورها و گفتارهای نورعلی الهی کاملاً همسو با دستورالعمل حاکمان انگلیسی به جاسوسانشان در بلاد اسلامی است. در این مجال کوتاه قصد داریم آنچه در کتاب "اسلام را چگونه بکوبیم" چاپ وزارت مستعمرات انگلیس آمده است را با خط‌مشی و گفتارهای نورعلی الهی مطابقت بدهیم و موارد عینی آن را به‌اختصار بیان کنیم.

در کتاب اسلام را چگونه بکوبیم آمده است: مسلمانان باید باور کنند که منظور پیامبر [صلی‌الله علیه و سلم] از اسلام همه ادیان است چه نصرانیت و چه یهودیت و مقصود تنها پیروان محمد [ص] نیست زیرا قرآن همه دین‌داران را مسلمان می‌خواند.

در همین راستا، نورعلی الهی در مکتوباتش آورده است: هیچ‌یک از ادیان اهل کتاب باهم اختلاف ندارند. هرکس تمام ادیان را محترم شمرد مرامش برحق است. هر وقت تمام پیغمبران و اولیا همه را بر حق دیدی و این دین آن دین برایت نماند تفاوتی نداشت، آن‌وقت وارد عرفان شده‌ای.

در بحث تحریف قرآن، این‌گونه خطاب به جاسوسان انگلیسی آمده است: باید این دستاویز [ادعای دروغین] که قرآن کم‌وزیاد شده است در آن تردید افکند و قرآن‌های ساختگی که کاستی‌ها و افزونی‌هایی داشته باشد توزیع نمود.

 نورعلی الهی برای اینکه بحث تحریف و تحذیف قرآن کریم را در میان مسلمانان مطرح کند، دریکی از مکتوباتش مدعی است: گرچه از قرآن خیلی تحذیف نشده و طوری که معروف است قرآن در اصل 32 جزء بوده است لکن آنچه مانده درست است. وی با این اظهاراتش به‌صورت مرموزانه ادعای دروغین تحذیف قرآن کریم را به مریدانش تفهیم کرد.

یکی دیگر از موضوعاتی که در دستور کار جاسوسان انگلیسی در بلاد اسلامی قرارگرفته بود، جلوگیری از حضور مردم در مجالس عزاداری حسینی و شرکت در دسته‌های عزاداری بود. نورعلی الهی برای از بین بردت غیرت دینی مریدانش نسبت به مجالس عزاداری می‌گوید: رنگ مهم نیست. سالک احتیاج به عزاداری ندارد. اگر بپوشد نهی نشده یا در عزاداری عمومی [رنگ سیاه] بپوشد اشکالی ندارد ولی قصد عزاداری نباشد.

نورعلی الهی با ابداع این قبیل آموز های انحرافی به‌خوبی توانست در قالب مسلک فرقه اهل حق، نظرات و خواسته‌های دشمنان دیرینه شریعت اسلام ناب محمدی را پیاده‌سازی کند و مسیر گمراهی و ضلالت را برای مریدانش از خود به یادگار بگذارد.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۰۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی