رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

صفا جان از وقتی که شما در آمریکا لذت می برید آش کشک همسایه ما خیلی بی مزه شده است دعا کنید که یک کمی آش ننه بلقیس خوشمزه شود.

«انجمن رهپویان هدایت»: گفته بودید شما در ایران آزادی فکری ندارید ولی ما از اینکه شما در آنجا آزادید که هر فکری را در مخیله تان بگنجانید و آن را بر زبان جاری کنید و ملت ایران را بخندانید خوشحال هستیم.

تاکید کردید که زندگی ما مثل خانه ای با دو تا اتاق خواب می ماند، پس لطفا متراژ اتاق نشیمن، آشپزخانه، دستشویی و راه پله را مشخص کنید تا با جزئیات این زندگی بیشتر آشنا شویم. اگر صلاح دانستید نظرتان را در مورد طول لوله های فاضلاب ساختمان ها را در ایران بیان بفرمائید.

صفاجان گفتید که خدا به دعای شما جواب نمی دهد با اینکه چهارمیلیون نفر ایرانی در نماز جمعه ها می نشینید و دعا می کنند، ولی همین که خداوند دشمنان این ملت را از بین احمق ها آفریده است برای ما کفایت می کند.

در ضمن برای ما بنویسید که شما جدیدا وحی ای را دریافت نکرده اید؟ اگر اینطور است لطفا مردم ایران را بی خبر نگذارید تا سیل گروندگان به آئین تو بیشتر بر سر تو خراب شوند.

صفاجان ما که می دانیم شما دعاهایتان مستجاب می شود پس اگر زحمتی نیست برای زانودرد غلام، چشم درد یک بیمار مجهول الهویه، اسهال مزمن جناب غضنفر و همچنین روده بر شدن یک عده معلوم الحال دعا کنید. در ضمن سیم خط تلفن ما را دیروز بریده بودند برای نابودی آن دزد نیز یک دعای کمرشکن از اردوگاه صهیونیست مسیحی ها طلب کنید.

صفای من! آثار نورانیت در زندگی شما جاری است و این را هیچ کسی حق ندارد انکار کند. لطفا بفرمائید آیا کرم ضدآفتاب برای نورانیت یک شخص تأثیری دارد یا خیر؟ اگر جوابتان خیر است کلمه «هالالویا» را چند بار تکرار کنید.

اگر شما ادعا می کنید که به چندین زبان مختلف دعا می کنید، لطفا تلفظ معادل فارسی دعای الهی جزع جگر بگیری در زبان اسپانیولی را برای ما بیان بفرمائید.

صفا جان! گفتید که بدن ما دو قسمت است و بدن شما سه قسمت. اگر اینطور است ما را تفهیم کنید که آن یک قسمت اضافی شما در نیمه تنه بالایی جای گرفته یا در نیمه تنه پایینی.

من برای امروز دیگر حرفی ندارم و پیشاپیش شفای همه زیاده گو و هذیان گوها را و نورانیت بیشتر شما را از طریق دعای خودتان خواستارم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی