رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه ارديبهشت ۱ ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳ ب.ظ

شست پای فرشید فتحی خبرساز شد

سایت خبرپراکنی تبشیری محبت نیوز سوژه خبری این هفته در حمایت از نوکیشان مسیحی را به بازی با انگشت شست پای فرشید فتحی اختصاص داد.

به گزارش «انجمن رهپویان هدایت» آنچه که محبت نیوز گزارش داده گویا در اتفاقاتی که در بند 350 زندان اوین افتاده است انگشت شست پای یک نوکیش مسیحی به نام «فرشید فتحی» ورم کرده است.

بنا بر یافته خبری «محبت نیوز» ، شاهدان ورم انگشت فرشید فتحی، سه نوکیش مسیحی دیگر به نام های ایراهیم فیروزی، رسول عبداللهی و علیرضا سیدیان ذکر شده است.

برای فرشید فتحی علاوه بر ورم انگشت شست پای چپ، محدودیت حرکت در مفاصل این ناحیه گزارش شده است. حال اینکه ورم انگشت قبلا بوده، حشره گزیده و یا پای یکی از سه نوکیشان مسیحی روی انگشت فرشید فتحی چرخیده خیلی مشخص نشده است.

ماجرای این انگشت و سه نوکیش مسیحی همین جا پایان نیافته و ماجراهای دیگری به انتهای این اتفاقات خبری اضافه شده است. بهداری اوین هیچ توجهی به انگشت پا نکرده و فرشید فتحی همچنان در ورم خویش باقی مانده است.

و حالا این 4 زندانی نوکیش مسیحی گردهم آمده و اعلام کردند که به نفع یکدیگر می خواهند شهادت نامه ای را تنظیم کرده و این شهادت نامه را به سمت محبت نیوز و دیگر سازمان ها و تشکیلات اردوگاه جریان صهیونیزم مسیحی ارسال کنند.

پیش بینی ها حکایت از آن دارد که در صورتی که بعدا ثابت شود فرشید فتحی خودش با شست پایش بازی کرده و یا سوسکی در همان محل دیده شده است قضیه فرق خواهد کرد و اعتبار محبت نیوز از نظرگاه مسلمان زاده هایی که بعدا پروتستانی و مرتد شدند ساقط خواهد شد.

احتمال می رود عوامل محبت نیوز پیش دستی کرده و سوسک را از محل متواری خواهند داد تا شاهد اصلی ماجرا جلوی چشم حضار وجود خارجی نداشته باشد.

جناب سخنگوی حقوق اقلیت ها در ایران (احمد شهید) هم به هیچ عنوان نباید این خبر ساخته و پرداخته محبت نیوز را انکار کند که در این صورت ضمن سلب از مقام سخنگویی، هدایا و حقوقش قطع شده و صدایش نیز برای همیشه خش دار خواهد شد.

یک حس انسان دوستانه در زمان تنظیم خبر چنین گفت که در خیابان های قدیمی شکسته بندهای ماهری وجود دارد و در یک چشم بر هم زدنی انگشت ورم شده را با یک انگشت سالم تعویض خواهند کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی