رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه مهر ۲۴ ۱۴۰۲، ۰۴:۴۱ ب.ظ

مولوی محبوب کودک کشان

رهپویان هدایت: عبدالحمید که تا ۳ روز پس از عملیات طوفان‌الاقصی، در مورد این اتفاق سخنی نگفته بود، در توییتی به این مسئله واکنش نشان داد. وی در حمایت از حق دفاع مشروع فلسطینیان و یا محکوم کردن جنایات اسرائیل سخنی نگفت، بلکه به نحوی می‌توان موضع او را در حمایت از رژیم اشغالگر اسرائیل دانست.

در توییت منتسب به عبدالحمید که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، آمده است: «درگیری اخیر اسرائیل و فلسطینیان، باعث تلفات سنگین انسانی، مخصوصاً در میان غیرنظامیان شده است. جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف فوری این درگیری و پایان دادن به منازعه طولانی‌ طرفین و حل‌وفصل عادلانه این قضیه که تضمین‌کننده حقوق مسلّم و امنیت پایدار باشد، عمل کند».

 

موضع‌گیری عبدالحمید در قبال طوفان‌الاقصی، به نفع کودک‌کش‌های صهیونیستی است و امام جماعت مسجد مکی، در تأیید و مشروعیت حق دفاع فلسطینیان سخنی نگفته است. اتخاذ سیاست قاعدین که گروهی مسلمان‌نما در دوران حکومت امیرالمؤمنین بودند، در تقابل بین اسلام و یهودیت صهیونیسم جایی ندارد.

 

موضع اتخاذ شده توسط عبدالحمید که مشخص نیست از حماس حمایت کرده یا قصد نجات اسرائیل را دارد، تضعیف جبهه حق است؛ گرچه می‌تواند چنین توجیه کند که برای تلفات کمتر فلسطینیان، چنین موضعی گرفته و هیچ حمایتی از اسرائیل نکرده، اما این ادبیات، تضعیف جهادگران فلسطینی است. در شرایطی که فلسطینیان مظلوم برای گرفتن حق و بازپس‌گیری سرزمین اشغالی خود قیام کرده‌اند، از علمای اسلامی انتظار می‌رود که همگی به صورت متحد، به حمایت از ایشان اقدام کنند.

 

عبدالحمید در هفتم بهمن‌ ماه سال گذشته نیز گفته بود: «مردم ایران در فلسطین هم خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند و فلسطینی‌ها به یک حکومت مستقل برسند». این گونه سخن گفتن و به‌طور کلی مخالفت با هر جنگی، مخالفت با اهل‌سنت، مخالفت با پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله و امیرالمؤمنین علیه‌السلام و حتی مخالفت با یکی از واجبات اسلام به نام جهاد است. هیچ‌گاه نمی‌توان به‌طور کلی گفت باید تمام جنگ‌ها به صلح بینجامد، گرچه این کلام درست است که جنگ ویرانگر است، ولی نمی‌توان گفت هر جنگی باید متوقف شود. در ده سال حکومت نبوی در مدینه، صلح حدیبیه و مصالحه و پیمان‌هایی با یهودیان صورت پذیرفت، ولی جنگ‌ها و غزوات زیادی علیه مخالفین انجام شد.

 

وسط ایستادن عبدالحمید در مسئله‌ای که کاملاً انسانی و اسلامی است، نشان می‌دهد که او در این مسئله هم مانند برخی دیگر از مواضع قبلی و فتواهای سابق خود، دچار چرخش شده است. وی در ماه‌های قبل هم سخن از حمایت از حقوق بهائیان، حمایت از بانوان بی‌حجاب، صلح با رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی به میان آورده بود و حرمت مسجد مکی را با پذیرفتن زنان بی‌حجاب در این مسجد (که خلاف روال سابق این مسجد بود) هتک کرد. این‌بار هم عبدالحمید در موضعی ضد اسلامی، سخن از توقف پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی به میان آورده است؛ در حالی که حتی برخی از جامعه یهودیان و برخی از مردم غیرمسلمان در آمریکا، کانادا، استرالیا و اروپا هم از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده‌اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۲۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی