رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

انجمن رهپویان هدایت: چنان که در قسمت قبل بیان شد اونجلیست ها در انتخاب ریگان نقش بسیاری داشتند به همین مناسبت بود که اولین برنامه تبلیغاتی خود را میان این عده برگزار کرد. وی حتی برنامه دفاعی خود را هم در تجمع اونجلیست ها مطرح کرد. به دیگر سخن سال 1983 ریگان طرح «ابتکار دفاع استراتژیک» را در یک جلسة دینی در میان ایوانجلیست‌ها اعلام کرد و از شوروی سابق به عنوان «امپراتوری شیطانی»نام ‌برد؛ چرا که ابوانجلیست‌ها شوروی سابق را امپراتوری شیطانی معرفی می‌کردند. چنان که گفته شد کمی بعد از این یعنی در سال 1994 «سازمان همبستگی وحدت ملی برای [صهیونیستها] » یکی توسط «آثرلیونز» در  کانزاس امریکا تأسیس گردید. با تاسیس این سازمان نفوذ اونجلیست ها و همچنین لابی صهیون در دولت آمریکا بیشتر شد نمونه آن ارسال سالانه بیش از سه میلیارد دلار  در قالب کمک های بلاعوض، قرض و همچنین مساعدت های مالی دولت امریکا به رژیم غاصب صهیونیست است.  این امر به خودی خود میزان قدرت و نفوذ لابی صهیونیستها را در این کشور نشان می دهد.

به این ترتیب باید گفت با تشکیل سازمان «همبستگی وحدت ملی برای این رژیم» که مشتمل بر 200 سازمان مسیحی و یهودی مختلف می‌گردد، چنین به نظر می رسد که طرفداران اشغالگران در آینده نیز نه تنها ضعیف نخواهند شد، بلکه با تعمیق روابط صهیونیست های مسیحی با رژیم اشغالگر، از طریق ایجاد تسهیلات برای سفرهایی که به منظور اعلام همبستگی به اراضی مقدس صورت می پذیرد، تأثیر آنها بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

نکته این جاست که نفوذ یاد شده حتی مخالفت هایی را هم برانگیخت. جرج بوش پدر آخرین رئیس جمهوری بود که علنا دولت صهیونیستی را مورد انتقاد قرار داد. وی اعمال فشار بر آنها در جنگ خلیج فارس و ممانعت این کشور از پاسخگویی به حملات موشکی عراق، و وعده او به اعراب برای حل و فصل قضیه فلسطین، خشم و غضب طرفداران این رژیم را برانگیخت. در سپتامبر سال 1991 بوش ضمن اعتراض و شکایت اعلام داشت : «امروز بیش از هزاران تن از گروه های مختلف با افزایش فشار بر کاپتال هیل، کنگره را در تنگنا قرار داده تا پرداخت قروض [رژیم اشغالگر] را تضمین نماید. و من تنها فرد کوچکی هستم که از کنگره می خواهم تضمین قروض را برای مدت 120 روز به تعویق اندازد.»

«مایکل لیند» طرفداران این رژیم را به عنوان مشوق و مسئول بزرگ ترین سوء استفاده رئیس جمهور امریکا در تاریخ این کشور، برای عفو «مارک ریج» معرفی می نماید. کلینتون در آخرین روز ریاست جمهوری خود «مارک ریج» فراری که نام او در لیست افراد تحت تعقیب دفتر تحقیقات فدرال قرار داشت را عفو نمود. این اقدام با جنجال و سروصدای زیادی مواجه گردید. متعاقبا کلینتون طی مقاله ای که در روزنامه نیویورک تایمز مورخ فوریه 2001 به چاپ رسید، اعلام نمود که این اقدام را به خاطر صهیونیستها انجام داده است : ‌«بسیاری از مقامات بلندپایه فعلی و سابق احزاب مهم [رژیم اشغالگر]  و رهبران یهودی امریکا و اروپا، مصرانه خواستار عفو آقای مارک ریج بودند و اعلام می داشتند که وی با مشارکت فعال در امور خیریه برای این رژیم، تلاش «موساد» برای نجات قوم یهود از سرزمین کشورهای متخاصم، عملیات صلح و برنامه های آموزشی و بهداشتی غزه در ساحل غربی، خدمات شایانی را ارائه نموده است.»

همچنین طرفداران رژیم صهیونیستی در امریکا، متهم به دخالت در انتصاب و اخراج مقامات و کارمندان بلند پایه کاخ سفید گردیده و در سال 1980 «اندرو کیلکو» سفیر سابق امریکا در قطر، طی گزارشی تحت عنوان «گزارش واشنگتن پیرامون مسائل و امور خاورمیانه» لابی صهیونیسم را مورد انتقاد قرار داده و می‌نویسد :‌ » اینکه گروهی افراطی از جمعیت 2.5 میلیون یهودی هم وطن ما، اختیار و تصمیمات کنگره را در انحصار خود در آورند، خطای محض بوده و ... و امریکا باید ضمن توجیه [رژزیم صهیونیستی]، دخالت این کشور در سیاست خارجی امریکا را به عنوان یک عمل مجرمانه آشکار تلقی نماید.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی