رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه دی ۱۳ ۱۳۹۹، ۰۱:۲۹ ب.ظ

کودکان قربانیان و طعمه تشکیلات بهائیت

 

رهپویان هدایت: بازنشر پیام های گذشته، از شیوه های تشکیلات فرقه ضاله بهائیت است که به این واسطه اعضاء خود را جهت دهی می کند. برای نمونه در وقایعی که بوی فتنه استشمام می کنند پیام هایی را که در سال 1388 داده بودند را باز نشر کرده تا با این حربه به اعضای خود بفهمانند که زمان فتنه رسیده است. بازنشر پیام های گذشته بیت العدل، با هدفی که گفته شد انجام می گیرد و در ایام اخیر نیز رسانه های بهائی، پیام های مربوط به جامعه سازی، عضوگیری و رخنه در خانواده به وسیله نفوذ بر کودکان را بازنشر می کنند.

در پیام های مذکور از اعضاء فرقه خواسته شده تا در صدد جذب افراد برآمده و آنان را برای فعالیت‌های فرقه‌ای آماده کنند. در این پیام که در سال 2010 منتشر شده و اخیرا بازنشر گردیده چنین آمده: نفوسی را بیابند که آرزومندند سستی و رخوتی را که اجتماع بر آنان تحمیل نموده از خود بزدایند و با کار کردن در کنار یک‌دیگر در محلّه‌ها و دهکده‌های خود، یک فرایند تقلیب جمعی را آغاز نمایند. در پیام مذکور رسما از اعضاء فرقه خواسته شده تا در صدد عضویابی برآیند و مقصود از سستی و رخوت از نظر آنان، دین و فرهنگ مردم مسلمان ایران است و از این رو بحث فرایند تقلیب را که مطرح می نمایند منظورشان به عضویت در آوردن افراد در تشکیلات فرقه می باشد.

در حقیقت فرقه ضاله بهائیت از اساس برای نابودی فرهنگ و دین ایرانیان، با هدف به سلطه کشیدن آنان در یک فرقه صهیوینیستی ایجاد شد که البته با روشنگری های انجام شده توسط عالمان و آگاهان اجتماع این فرقه ضاله همچنان مطرود و منزوی می باشد.

در بخش دیگری از پیام مذکور آمده "به ویژه بین جوانان بهائی و هم‌سالان‌شان، و سپس به مادران و پدرانی بسط می‌یابد که فرزندان‌‌شان از برنامه‌های آموزشی جامعه بهره می‌گیرند" در این پیام نیز از اعضاء خواسته شده تا از طریق دوستی با کودکان و تعلیم فرقه ای آنان، مباحث فرقه ای خود را به درون خانواده ها تزریق کنند.

این نکته در شناخت فرقه ضاله بهائیت از اهمیت برخوردار است که هیچ عملکردی توسط عناصر این فرقه بدون انگیزه تشکیلاتی و انتفاع فرقه ای انجام نمی گردد. خانواده ها ایرانی باید از نقشه ای که تشکیلات فرقه ضاله بهائیت برای آن‍ها ترسیم کرده باخبر باشند و از هرگونه ارتباطی با اعضاء این فرقه منحرف پرهیز کنند.

در واقع کار تشکیلات فرقه ضاله بهائیت به جایی کشیده است که به فرزندان خانواده های مسلمان به چشم طعمه نگاه می کند وسعی دارد تا از طریق آن ها و بازی با احساسات والدین، اهداف شوم فرقه ای خود را دنبال کند. به عبارت دیگر تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در این پیام از مهره های خود می خواهد تا با نفوذ بر کودکان و شست و شوی مغزی آنان به والدین آن ها مسلط گردد.

گفتن است جامعه سازی فرقه ای، هدفی است که پیام های تشکیلات مقصود خود را از انجام جمیع اقدامات رسیدن به آن عنوان می کند. حال سوال اینجاست که جامعه مورد رضایت تشکیلات بهائیت چه جامعه ای است؟ جامعه ای که تشکیلات فرقه ضاله بهائیت خیال خام آن را در سر می پروراند و هیچگاه حتی به بخشی از آن نیز دست نخواهد یافت، مجموعه ای از انسان های سرسپرده به تشکیلاتی صهیونیستی بهائیت می باشد که به صورت مکانیکی تنها در خدمت پیشبرد اهداف رژیم غاصب صهیونیستی عمل کنند.

جالب است که جامعه سازی و عضوگیری تشکیلات فرقه ضاله بهائیت از بین یهودیان و صهیونیست ها ممنوع است که این امر خود نشان می دهد فرقه ضاله بهائیت تنها جوامع اسلامی را هدف گرفته و می کوشد آنان را به بردگی صهیونیست درآورند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۳
انجمن رهپویان هدایت

بهائیت

نقد بهائیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی