رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 دین ستیزی در جوامع بشری قدمتی به درازای زمان حضور و ظهور انبیاء الهی بر روی زمین دارد. اگر به تاریخ انبیاء چه در اسلام و چه در مسیحیت و یهودیت توجه شود، نمونه های متعددی از دشمنی با پیامبران الهی و دین راستین، شرک، کفر و ادعای خدایی را مثلا از دوران حضرت ابراهیم تا کنون می توانیم ببینیم.

این دین ستیزی و مقابله با دین حق اکنون نیز در سیاست های افراطیون ضد دین و یا سکولارهای افراطی غرب وجود دارد و سران غربی به مانند اسلاف خود در طول تاریخ به دنبال ترویج شرک، کفر و ترسیم جایگاه خدایی برای انسان هستند.

 

در حقیقت بعد از شکست مسیحیت در اروپا و خلاء های شدید معنوی، دین داری در جوامع مسیحی و غربی دچار تغییرات فراوانی شد و این تحولات ابتدا به جدایی فرقه های مسیحی و انشعاب ده ها فرقه مسیحی منجر شده و سپس تمامی دین داری و معنویت خواهی در غرب را با دگرگونی مواجه نمود.

اما اساس این دگرگونی با شیوع عرفان های کاذب در قالب معنویت های مدرن و نوپدید ایجاد شد و با گذشت حدود یک قرن، دیگر غرب راه علاجی برای جلوگیری از زایش معنویت های جدید ندارد و هر از چندگاهی یک فرد در گوشه ای از دنیا (عمدتا در غرب و هندوستان) ادعای فهم و درک معنویت و ادعای ارتباط معنوی می کند و افرادی را به خود فرا می خواند. (البته از این موارد در کشورهای دیگر نیز فراوان مشاهده می شود و کشور ما نیز در این مسئله مستثنی نیست)

 

 

برای نمونه این سیر غرب برای حذف کامل دین و ایجاد سکولاریسم در آلمان به جلوگیری از فعالیت های مرکز اسلامی هامبورگ انجامید و تمامی مساجد و اماکن مرتبط با این مرکز اسلامی مورد هجوم نیروهای امنتی و پلیس آلمان واقع شد.

«دولت آلمان روز سوم مرداد در بیانیه‌ای فعالیت مرکز اسلامی هامبورگ را ممنوع اعلام کرد و نیز جست‌وجو و بازرسی از ۵۴ ساختمان وابسته به مرکز اسلامی هامبورگ (IZH) در هفت ایالت و زیرمجموعه‌هایش را فراهم نمود. پیتر چنچر شهردار هامبورگ پس از تعطیلی این مرکز گفت: «امروز برای جامعه شهری هامبورگ یک روز خوب است». بر اساس بیانیه وزارت کشور آلمان، چهار مسجد شیعیان تحت نظر مرکز اسلامی هامبورگ در این کشور بسته خواهند شد و دارایی‌های این مرکز نیز مصادره می‌شود».

پیتر چنچر شهردار هامبورگ که وظیفه دفاع از حقوق شهروندان هامبورگ را بر عهده دارد به‌جای انتقاد از ممنوعیت فعالیت این مرکز و انتقاد از برخورد با این مراکز که محدود کردن آزادی است؛ این عمل را تأیید می‌کند! تاسف بارتر اینکه اموال این مرکز نیز مصادره شده است و این درحالی‌ است که مرکز اسلامی هامبورگ پاییز سال گذشته اعلام کرده بود: «هرگونه خشونت و افراط‌گرایی محکوم است و همواره از صلح، مدارا و گفت‌وگوی بین مذهبی حمایت می‌کند».

 

 جریان‌شناسی سبک مخالفت با دین حق، در طول تاریخ نشان می‌دهد ایجاد و ترویج معنویت‌های نوظهور در ادامه همان جریان مقابله با ادیان حق است. همیشه در طول تاریخ، یک سمت تاریخ گروه باطل هستند و سمت دیگر آن گروه حق و این منازعه همیشه بوده است.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۲۰
انجمن رهپویان هدایت

اسلام

عرفان کاذب

مسیحیت صهیونیستی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی