رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه شهریور ۱۱ ۱۴۰۳، ۰۱:۵۹ ب.ظ

مبارزه تک‌بعدی انجمن با فرقه ضاله بهائیت

شیخ محمود حلبی که زمانی در رادیو مشهد هم سخنرانی‌هایش پخش می‌شد پس از نفوذ در جلسات بهائی انجمنی را به وجود آورد که از همان ابتدا اساس کارش بر مبارزه با بهائیت و برکناری از امور سیاسی قرار داشت. یعنی درست همان هدفی که خود بهائیت در بدو تأسیس بر آن پایه استوار شده بود. برکناری از امور سیاسی و ایجاد جنگ‌های زرگری داخلی و درگیر کردن نیروهای فعال پس در واقع شروع فعالیت انجمن هدف استعمار را تأمین می‌کرد .

مبارزه انجمن با بهائیت اما مبارزه‌ای همه جانبه نبود  و این حقیقتی است که سران انجمن چه در گذشته و چه اکنون از گفتن آن طفره می‌روند و با کلی‌گویی تنها از مبارزات خود با بهائیت سخن می‌گویند اما هیچ‌گاه نگفته‌اند این مبارزات به چه شکل بود و چه ابعادی داشت.

انجمن مدعی بود که در انجام اصلاح محیط و به راه آوردن گمراهان فعال است و منظورشان از اصلاح محیط پاک کردن جامعه از بهائیت و منظور از به راه آوردن گمراهان افراد بهائی بود. البته انجمن فقط مجوز داشت تا در بعد عقیدتی آن‌هم در سطح محدود با بهائیت مبارزه کند و هرگز نه می‌توانست و نه با را فراتر از محدوده معین تعیین‌شده‌اش گذاشت و حتی اگر از اعضاء هم می‌خواستند این کار را بکنند جلوگیری هم می‌کرد.

شهید هاشمی نژاد می‌گوید: یکی از سرگرمی‌ها هم این بود که بروید با بهائیت مبارزه کنید. اما این را هم توضیح بدهم این‌جور نبود که رژیم بگوید بروید با بهائیت مطلقاً مبارزه کنید. اگر این آقایان هم ادعا می‌کنند با بهائیت مبارزه می‌کردیم کم‌لطفی می‌کنند، بهائیت سه بعد داشت . بعد اقتصادی ، بعد سیاسی ، بعد فکری دقت کنید این‌ها در بعد سیاسی و اقتصادی یک‌قدم هم اجازه نداشتند مبارزه کنند. رژیم قرص و محکم جلوی آن‌ها را می‌گرفت این‌ها می‌توانستند حتی راجع به پپسی کولا صحبت کنند مال ثابت پاسال بود؟ این‌ها می‌توانستند راجع به شرکت‌هایی که از نظر اقتصادی در اختیار بهائیت بود حرف بزنند؟ ابداً ، اینجا رژیم چراغ‌قرمز داده بود و آقایان هم بر اساس دیدشان  نمی‌گویم خیانت با رژیم درگیری پیدا نمی‌کردند. دیدشان این بود که باید آهسته رفت تا گربه شاخ نزند. بنابراین در بعد اقتصادی مبارزه‌ای با بهائیت نداشتند و نمی‌توانستند هم داشته باشند. در بعد سیاسی هم به همین ترتیب می‌توانستند بگویند آقای هویدا چرا تعدادی از وزرای کابینه‌تان بهائی هستند؟ ابداً ، می‌گفتند فضولی موقوف پس کجا مبارزه می‌کردند و رژیم اجازه می‌داد به آن‌ها فقط در بعد فکری  

حجةالاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی می‌گوید : " این‌ها مبارزه را بد می‌دانستند، معتقد بودند که حکومت اسلامی خالص در زمان امام زمان می‌تواند شکل پیدا کند و چون حالا نمی‌شود. پس نتیجه می‌گرفتند که خوب است ما مبارزه نکنیم و با رژیم و با آن‌ها بسازیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۱۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی