رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه تیر ۱۹ ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱ ق.ظ

انتخابات آمریکا، توبه ترامپ و باردیگر مسیح

 

با مطرح شدن دونالد ترامپ به عنوان ریاست‌جمهور آینده ایالات‌متحده آمریکا بار دیگر همانند دوره نخست حضور وی در کاخ سفید، مسیحیان انجیلی چهره سیاسی خود را نشان داده و فعالیت‌های سیاسی را از سر گرفتند.

به عبارتی ترامپ برای رأی آوردن بار دیگر دست به دامن مسیح آن‌هم از نوع انجیلی آن شده تا ضمن فرار روبه‌جلو از آنچه اکنون دامن‌گیر اوست رهایی پیدا کند واین بار هم با وجه دینی بتواند بر صندلی ریاست جمهوری آمریکا تکیه بزند.

جالب‌توجه اینجاست که تاکتیک ترامپ ظاهراً موفق آمیز بوده چنانکه در راهپیمایی اوهایو، چندین شرکت‌کننده  بیان داشتند معتقد هستند که ترامپ مسیر مسیحیت یعنی توبه و شروع یک زندگی جدید را در پی گرفته است.

با همین ادعاها برای بازگشت و انتخاب مجدد وی کارزار انتخاباتی راه انداختند. در همین خصوص کیمبرلی وان از استراتژیست‌های تجمعات انتخاباتی ترامپ، در حالی که در حالی قصد ورود به یکی از تجمع مبارزاتی در نزدیکی دیتون، اوهایو داشت، گفت: «ترامپ از عیسی حمایت می‌کند و بدون عیسی، آمریکا سقوط خواهد کرد.»

بسیاری از تی‌شرت‌ها و کلاه‌هایی که در راهپیمایی ماه مارس پوشیده و فروخته شدند، شعارهای مذهبی مانند «عیسی نجات‌دهنده من است، ترامپ رئیس‌جمهور من است» و «خدا، اسلحه و ترامپ» را اعلام کردند. روی پیراهن یک مرد نوشته شده بود: «آمریکا را دوباره خداپسند کنید» با تصویر درخشانی از عیسی که دستان حمایتی خود را روی شانه های ترامپ گذاشته است.

هیچ کس در مورد رفتار گذشته ترامپ یا کیفرخواست های فعلی او در مورد اتهامات جنایی، از جمله ادعاهایی مبنی بر اینکه او تلاش کرده است در طول مبارزات انتخاباتی خود در سال 2016، پرداخت پول به یک بازیگر پورن را پنهان کند، ابراز نگرانی نکرد.

ترامپ تنها کاندیدای جمهوری خواه بود که با اتهامات جنایی زیادی روبرو بود، از اتهامات مربوط به توطئه برای تقلب در انتخابات 2020 تا محاکمه فعلی اش به اتهام جعل سوابق تجاری در تلاش غیرقانونی برای تحت تاثیر قرار دادن انتخابات 2016 با پول تا حق السکوت دادن به استورمی دانیلز بازیگر فیلم های پورن.

ترامپ همچنین تنها نامزد حزب جمهوری خواه با سابقه سرمایه گذاری در کازینو و دو طلاق و همچنین اتهامات سوء رفتار جنسی است که یکی از آنها در حکم دادگاه مدنی تایید شد.

گفتنی است در مقابل حامیان زود باور،  جرائم ترامپ باعث ناامیدی اقلیتی از انجیلی های محافظه کار شده است که ترامپ را یک مسیحی پشیمان نمی دانند. آنها معتقدند او از کتاب مقدس و جلسات دعا برای عکس گرفتن استفاده می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۱۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی