رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

یک کارشناس شبکه مسیحی تبشیری ست سون پارس در اعترافی گفت که داعش توسط دولت های اروپایی، آمریکا، انگلستان، عربستان و ترکیه حمایت می ­شود.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت وی با اذعان به این حقیقت ادامه داد: با کارهایی که آمریکا، انگلیس و تمام کشورهای غربی انجام دادند داعش درست شد و این بلا به سر کشور سوریه آمد و تکه تکه شد.

این کارشناس افزود: گروه­ های مقابل دولت بشار اسد بسیار بد و مخرب هستند چرا که نخواستند از دولت مستقر در کشور خود اطاعت کنند و به سیستم حکومتی احترام بگذارند.

وی تصریح کرد: الان بسیاری از سوری­ ها معتقدند که پیش از این در آرامش بودند و امنیت داشتند اما اکنون امنیت ندارند و این نشان می­ دهد داشتن یک حکومت بد از  بی­ حکومتی بسیار بهتر است.

این کارشناس با تمجید از موضع ایران در قبال سوریه ادامه داد: این که ایران می­ گوید که مردم کشور خودشان باید درباره سرنوشت و آینده شان تصمیم­ گیری کنند خوب و عقلانی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک عقل سالم می گوید هر کشور و هر گروهی که دچار آشوب شود و با جامعه خود در تضاد قرار بگیرد به همه آسیب می زند.

اعتراف این مجری و کارشناس شبکه تبشیری نشان دهنده تضاد و دوگانگی میان عناصر و فعالین مسیحیت تبشیری است.

به دیگر سخن در حالی که برخی عناصر این شبکه‌ها به گروهای برانداز و ضدانقلاب وابستگی دارند و در جریان فتنه88 همگام با آنها عمل می‌کردند، برخی دیگر چون این کارشناس معتقدند که اطاعت از دولت و نظام کشور مطابق با کتاب مقدس و اقدام علیه آن بر خلاف کتاب مقدس است.

گفتنی است این تضاد و تناقض مطرح شده، یکی از چالش‌های پیش روی مسیحیت صهیونیستی در عصر حاضر به شمار می‌رود؛ موافقان و مخالفان زیادی دارد که نمونه‌های درگیری ‌آنها در فضای مجازی و وبلاگ رهپویان هدایت قابل مشاهده است.

مشاهده این ویدئو در آپارات:

http://www.aparat.com/v/G6RX1

مشاهده ویدئوهای بیشتر در کانال رهپویان هدایت:

http://www.aparat.com/rahpoyanhedayat

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی