رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه آبان ۲۹ ۱۳۹۶، ۰۲:۵۲ ب.ظ

سوء استفاده فرقه‌ها از زلزله کرمانشاه

حادثه دلخراش زلزلزله در کرمانشاه فرصتی برای فرقه ها فراهم کرده تا به عضو گیری بپردازند و با سوء استفاده از دردهای روحی مردم آسیب دیده در این حادثه فرقه خود را سرو پا نگه دارد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت پس از وقوع زلزله در کرمانشاه فرقه‌های به هر نحو تلاش دارد تا از فضای به وجود آمده و از آلام و دردهایی که بر دل زلزله‌زدگان ایجاد شده به نفع خود استفاده کند.

از سیاه نمایی در خصوص آخرین وضعیت اسیب دیدگان برای ناتوان نشان دادن دستگاه های اجرایی گرفته تا اعلام کمک نرساندن به برخی روستاها با هدف فرقه‌گرایی و حتی سمت و جهت دادن به ارسال کمک‌ها از جمله کارها و اقداماتی است که از سوی فرقه‌ها انجام شده است.

بر اساس این گزارش کمی پس از حادثه گروهای مختلف مردمی برای کمک رسانی به اسیب دیدگان فعال شدند که در این میان برخی از گروهای وابسته به فرقه‌ها و عناصر نزدیک به آن‌ها نیز به میدان آمده تا از این آب گل آلود صید خوبی به دست آورند.

این افراد با استفاده از نیاز مردم زلزله زده اعلام کردند که کمک‌های خود را به کرمانشاه ارسال خواهند کرد اما در ورای این هدف انسان دوستانه حقیقتی دیگر وجود دارد که تبدیل به استراتژی ثابت این فرقه‌ها در حوادثی از این دست شده است.

پس از وقوع زلزله در شهر بم فرقه‌های انحرافی در ظاهر کمپ‌های انسان دوستانه مراکزی سیار به راه انداختند و به تبلیغ مرام فرقه‌ای خود پرداختند.

این اقدام آن زمان آنقدر برای فرقه از اهمیت بالایی برخوردار بود که پس از اتمام ماموریت مراسمی خاص برگزار شد و از تیم‌‌های فعال در بم تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است طبق اخبار به دست آمده درحال حاضر فرقه‌های انحرافی همچون بهائیت به دنبال سوء استفاده از فضا جهت تبلیغ و جذب فرقه‌ای هستند که مقابله با اقدامات آنها نیازمند هوشیاری بیش از پیش نیروهای حاضر در صحنه است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی